דף הבית » מידע מקצועי » כמה טלפונים מותר לקנות באילת: כל מה שחשוב לדעת

כמה טלפונים מותר לקנות באילת: כל מה שחשוב לדעת

כמה טלפונים מותר לקנות באילת

הטכנולוגיה צומחת במהירות, ולא רק הטכנולוגים מתלהבים מהאפשרות לשים יד על מכשירים נוספים.

ניכר כי מספר הטלפונים הנמכרים באילת גדל משמעותית בשנים האחרונות. בעבר, היו רק כמה דגמים זמינים והם לא היו סבירים עבור רוב האנשים. אבל כעת, ישנם דגמים רבים ושונים הזמינים לקהל הרחב וכולם די דומים.

באמצעות טלפונים אלו ניתן לרכוש יותר מטלפון אחד בכל חנות באילת ללא מע”מ.

הנה כמה חנויות שתוכלו לבקר בהן אם אתם מתכננים לקנות מספר טלפונים באילת:

בדוכן אורנג’ (מול הים) אילת תוכלו לרכוש טלפונים ניידים ואביזרים כגון פאנלים, אוזניות, מודמים, אוזניות רמקולים BT.

בסלקום תוכלו לרכוש מגוון הניידים המתקדמים ביותר: סוני אריקסון, NOKIA, SAMSONG ועוד. אילת סלקום מציעה גם מגוון אביזרים לנייד כגון דיבורית BLUTOOTH, אוזניות, מטענים, רמקול BT, מטען סלולרי, GPS, אביזרי אייפון ועוד.

Best Phone היא חנות קטנה המציעה מגוון מכשירים ניידים במחירים אטרקטיביים במיוחד ומבצעים בלעדיים. מגוון המכשירים המתקדמים בחנות הוא של מיטב החברות כמו LG, Motorola, NOKIA, SAMSONG, Sony Ericsson, Siemens, ועוד.

כמה מחשבים מותר לקנות באילת

השימוש במחשבים באילת גדל באופן דרמטי במהלך השנים האחרונות, עם פיתוחים חדשים וצורות חדשות של שימוש במחשב למטרות עסקים ופנאי כאחד.

ממשלת ישראל החליטה לאפשר לאנשים לקנות כמה מחשבים שהם רוצים בעיר הישראלית אילת. זו החלטה מעניינת, כי היא תאפשר לאנשים מכל העולם לבקר באילת וליהנות מקניות ללא מע”מ ומסים אחרים. המשמעות היא שאילת היא כיום אחד המקומות הבודדים בהם ניתן לשלם מע”מ אפס על סחורות ושירותים.

כמה אלכוהול מותר לקנות באילת

חיי הלילה באילת הם מגזר שצומח במהירות בישראל. זה גם מגזר שימשיך לצמוח. הסיבה לכך היא הביקוש הרב לבידור ופעילויות.

ענף חיי הלילה באילת עוסק במתן שירותי בידור, כגון מועדוני לילה, מסעדות וברים, וכן שירותים נוספים כגון תכנון מסיבות פרטיות וניהול אירועים. הענף נשלט על ידי החברות הגדולות המספקות שירותים אלו, הממוקמות בעיקר בתל אביב ובירושלים.

אתה יכול לקנות אלכוהול באילת כל עוד אתה לא קטין. אילת מאחסנת הרבה חנויות אלכוהול, הנה כמה:

סלובטיק ליקר מציעה תצוגת משקאות יוקרתיים הכוללת מגוון רחב של משקאות אלכוהוליים מכל הסוגים והיצרנים. בסלובטיק ליקר אילת איכות המשקאות היא מעל הכל ויש מחירים ללא תחרות.

ליקר האוס תוכלו ליהנות מהמבחר הגדול ביותר של מותגי משקאות אלכוהוליים, יינות ובירות מעולים באילת ומחירי המשקאות ללא תחרות.

יין בעיר (פנינת אילת) מציעה ללקוחות מבחר רחב של משקאות אלכוהוליים במחירים אטרקטיביים וללא מע”מ!! החנות מציעה מגוון יינות משובחים מהמותגים המובילים, וויסקי, וודקה, ג’ין, קוניאק וטקילה.

מידע נוסף על חנויות המשקאות באילת כאן:

https://eilat.city/en/list/alcohol

בשנים האחרונות אנו רואים צמיחה גדולה באילת ישראל.

הסיבה מאחורי הגידול העצום הזה היא שמספר התיירים והמבקרים בישראל גדל בהתמדה. זאת בעיקר בשל העובדה שאילת ישראל היא יעד חוף פופולרי מאוד.

לכן, אם אתם מתכננים לבקר באתר הנופש החוף היפה הזה לחופשה שלכם, אז בהחלט כדאי לכם לשקול רכישת חופשה באילת. תוכלו לחוות את כל הנפלאות והתענוגות של אתר נופש יפהפה זה על החוף ללא כל דאגות או לחץ כלל. כמו כן, תוכלו ליהנות מקניות באילת שכן רכישת מוצרי אלקטרוניקה ופריטים נוספים ללא מע”מ.

דילוג לתוכן