דף הבית » מוצרי אפל » כמה תורמת אפל באייפון אדום?

כמה תורמת אפל באייפון אדום?

כמה תורמת אפל באייפון אדום?

מה אפל תורמת?

אפל ידועה במאמציה הפילנתרופיים שלה, והחברה תרמה מיליארדי דולרים למטרות שונות במהלך השנים. אבל כמה תורמת אפל כשאתה קונה אייפון אדום? התשובה היא שאפל תורמת חלק מההכנסות מכל אייפון אדום שנמכר לקרן העולמית למלחמה באיידס, שחפת ומלריה. הקרן העולמית היא ארגון בינלאומי הפועל למאבק בשלוש המחלות במדינות מתפתחות. אפל הייתה תומכת מרכזית בקרן העולמית מאז 2006, והחברה תרמה יותר מ-200 מיליון דולר לארגון מאז. אפל גם תורמת חלק מההכנסות מכל Apple Watch שנמכר לקרן העולמית.

איך אפל תורמת?

אפל תורמת לקרן העולמית באמצעות תוכנית המוצר שלה (RED). התוכנית הושקה בשנת 2006 ונועדה להעלות מודעות וכסף למלחמה באיידס, שחפת ומלריה. כאשר אתה קונה מוצר (RED), אפל תורמת חלק מההכנסות לקרן העולמית. אפל שיתפה פעולה עם מספר חברות ליצירת מוצרים (RED), כולל Beats by Dre, Nike ואמריקן אקספרס.

מהי הקרן העולמית?

הקרן העולמית היא ארגון בינלאומי הפועל למאבק באיידס, שחפת ומלריה במדינות מתפתחות. הארגון נוסד בשנת 2002 ונתמך על ידי ממשלות, עסקים ואנשים פרטיים ברחבי העולם. הקרן העולמית עובדת עם ארגונים מקומיים כדי לספק שירותי טיפול, מניעה וטיפול לנפגעים משלוש המחלות. הארגון פועל גם לחיזוק מערכות הבריאות במדינות מתפתחות.

מהי ההשפעה של אפל?

לתרומות של אפל לקרן העולמית הייתה השפעה משמעותית על המאבק באיידס, שחפת ומלריה. הארגון השתמש בכספים כדי לספק שירותי טיפול ומניעה ליותר מ-11 מיליון אנשים באפריקה שמדרום לסהרה. הקרן העולמית השתמשה בכספים גם כדי לרכוש יותר מ-1.5 מיליארד כילות נגד יתושים כדי לסייע במניעת התפשטות המלריה. התרומות של אפל גם עזרו לממן מחקרים על טיפולים וחיסונים חדשים לשלוש המחלות.

אילו חברות אחרות תורמות?

אפל היא לא החברה היחידה שתורמת לקרן העולמית. חברות נוספות שחתפו בארגון כוללות את מיקרוסופט, קוקה קולה וג'ונסון אנד ג'ונסון. חברות אלו תרמו מיליוני דולרים לקרן העולמית, ותרומותיהן עזרו לממן שירותי טיפול, מניעה וטיפול לנפגעי איידס, שחפת ומלריה.

סיכום

אפל תורמת חלק מההכנסות מכל אייפון אדום שנמכר לקרן העולמית למלחמה באיידס, שחפת ומלריה. החברה הייתה תומכת מרכזית בקרן העולמית מאז 2006, ולתרומותיה הייתה השפעה משמעותית על המאבק בשלוש המחלות. אפל היא לא החברה היחידה שתורמת לקרן העולמית, וגם חברות אחרות כמו מיקרוסופט, קוקה קולה וג'ונסון אנד ג'ונסון תרמו תרומות משמעותיות. למידע נוסף על המאמצים הפילנתרופיים של אפל, בדוק את הסרטון הזה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה . לתרומות של אפל לקרן העולמית הייתה השפעה חיובית על המאבק באיידס, שחפת ומלריה, והמאמצים הפילנתרופיים של החברה הם עדות למחויבותה להפוך את העולם למקום טוב יותר.

דילוג לתוכן