דף הבית » מידע מקצועי » לטוס על המים אילת מחיר – כל מה שצריך לדעת

לטוס על המים אילת מחיר – כל מה שצריך לדעת

2023-04-26 17:24:00+02:00

מה זה טוס על המים אילת?

לטוס על המים אילת היא חוויה מרגשת המאפשרת לחקור את הים האדום מנקודת מבט אחרת. פעילות ייחודית זו מאפשרת לכם לעוף על פני המים על לוח מיוחד המעניק לכם תצפית ייחודית על האזור. החוויה מתאימה לכל הגילאים ולכל רמות הניסיון, וניתן לבחור מתוך מגוון חבילות שיתאימו לצרכים שלכם.

מה כולל טיסה על המים אילת?

בהזמנת חווית זבוב על המים באילת, יצטיידו בכל הציוד הדרוש לרבות קרש, חגורת הצלה וקסדה. כמו כן, תקבלו תדרוך בטיחות והנחיות כיצד להשתמש בציוד. הניסיון כולל גם מדריך מקצועי שילווה אתכם לאורך כל החוויה על מנת להבטיח את שלומך.

מהן החבילות השונות הזמינות?

טוס על המים אילת מציעה מגוון חבילות המתאימות לצרכים ולתקציבים שונים. החבילה הפופולרית ביותר היא "חווית לעוף על המים אילת", הכוללת מפגש של שעה עם מדריך וכל הציוד הנדרש. חבילה זו מתאימה לכל הגילאים ולכל רמות הניסיון. חבילת "הרפתקאות לעוף על המים אילת" מתאימה לרוכבים מנוסים יותר וכוללת שעתיים הדרכה וכל הציוד הדרוש. חבילה זו מתאימה למי שרוצה לחקור את הים האדום ביתר פירוט.חבילת "לעוף על המים אילת אולטימטיבי" היא החבילה המקיפה ביותר וכוללת שלוש שעות הדרכה וכל הציוד הדרוש. חבילה זו מתאימה למי שרוצה לחקור את הים האדום ביתר פירוט.

מה המחירים לטוס על המים באילת?

המחירים לטוס על המים אילת משתנים בהתאם לחבילה שתבחרו. חבילת "עוף על המים אילת חווית" עולה 250 ₪ לאדם, חבילת "לעוף על המים אילת הרפתקאות" עולה 350 ₪ לאדם, וחבילת "טוס על המים אילת אולטימטיבי" עולה 450 ₪ לאדם.

טבלת מחירים

חֲבִילָה מחיר (ש"ח)
טוס על המים חווית אילת 250
לטוס על המים אילת הרפתקאות 350
לטוס על המים אילת Ultimate 450

מה עוד אני צריך לדעת?

בהזמנת חווית טוס על המים באילת, כדאי לדעת שהחוויה תלויה במזג האוויר ועלולה להתבטל במידה ומזג האוויר אינו מתאים. כמו כן, עליך להיות מודע לכך שהחוויה היא תובענית פיזית ועליך לוודא שאתה בכושר ובריא מספיק כדי לקחת חלק.

סיכום

טוס על המים אילת היא חוויה ייחודית המאפשרת לחקור את הים האדום מנקודת מבט אחרת. החוויה מתאימה לכל הגילאים ולכל רמות הניסיון, וניתן לבחור מתוך מגוון חבילות שיתאימו לצרכים שלכם. מחירי החוויה משתנים בהתאם לחבילה שתבחרו, כאשר חבילת "טוס על המים חווית אילת" בעלות של 250 ₪ לאדם, חבילת "טוס על המים אילת הרפתקאות" בעלות של 350 ₪ לאדם, וחבילת "טוס הלאה" חבילת Water Eilat Ultimate בעלות 450 ש"ח לאדם. בהזמנת חווית טוס על המים באילת, כדאי לדעת שהחוויה תלויה במזג האוויר ועלולה להתבטל במידה ומזג האוויר אינו מתאים.

דילוג לתוכן