דף הבית » מידע מקצועי » פליבורד אילת מחיר – כל מה שצריך לדעת

פליבורד אילת מחיר – כל מה שצריך לדעת

מה זה פליבורד אילת?

פליבורד אילת היא פעילות מרגשת המאפשרת לטוס באוויר על גבי קרש המחובר לאופנוע ים. זוהי פעילות פופולרית בקרב תיירים ומקומיים כאחד, ומהווה דרך מצוינת לחוות את יופיה של אילת מנקודת מבט ייחודית. חווית פליבורד אילת היא חוויה מרגשת ובלתי נשכחת שתשאיר אתכם עם זיכרונות שיחזיקו מעמד לכל החיים.

פליבורד אילת מחיר

המחיר של פליבורד אילת תלוי באורך החוויה ובכמות המשתתפים. ליחיד המחיר לחוויה של 15 דקות הוא 250 ש"ח ולחוויה של 30 דקות המחיר 350 ש"ח. לשני אנשים מחיר חוויה של 15 דקות 400 ש"ח ול- חוויה של 30 דקות, המחיר 500 שקל.

מה כלול במחיר Flyboard אילת?

מחיר פליבורד אילת כולל שימוש בלוח, תדרוך בטיחות ומדריך מקצועי שידריך אתכם בחוויה. המחיר כולל גם את כל ציוד הבטיחות הדרוש כמו חגורת הצלה וקסדה.

למה לצפות מחוויית Flyboard אילת

חווית ה-Flyboard Eilat היא הרפתקה מלאת אדרנלין שתשאיר אתכם עם זיכרונות שיחזיקו מעמד לכל החיים. במהלך החוויה תתחברו לאופנוע ים ותוכלו לעוף באוויר ולבצע טריקים ופעלולים. תוכלו לחוות את יופיה של אילת מנקודת מבט ייחודית ותוכלו להתרשם מהנופים המדהימים של העיר.

Flyboard אילת סיכום מחירים

אורך ניסיון 1 אדם 2 אנשים
15 דקות 250 שקל 400 שקל
30 דקות 350 שקל 500 שקל

חווית פליבורד אילת היא חוויה מרגשת ובלתי נשכחת שתשאיר אתכם עם זיכרונות שיחזיקו מעמד לכל החיים. אם אתם מחפשים הרפתקה מלאת אדרנלין, אז פליבורד אילת היא הפעילות המושלמת עבורכם. הנה כמה מהדברים שניתן לצפות מהחוויה:

  • הרפתקה מלאת אדרנלין
  • נקודת מבט ייחודית של אילת
  • ההזדמנות לבצע טריקים ופעלולים
  • מדריך מקצועי שידריך אותך במהלך החוויה
  • כל ציוד הבטיחות הדרוש

אם אתם מחפשים חוויה מרגשת ובלתי נשכחת, אז פליבורד אילת היא הפעילות המושלמת עבורכם. כדי ללמוד עוד על החוויה, תוכל לצפות בסרטונים ב- YouTube .

דילוג לתוכן