דף הבית » מוצרי אפל » למה אפל לא תגדיל את המסך ב-Echo?

למה אפל לא תגדיל את המסך ב-Echo?

למה אפל לא תגדיל את המסך ב-Echo?

מהו האקו?

ה-Echo הוא מכשיר נשלט קולי שיצא על ידי אפל בשנת 2019. זהו מכשיר קטן וגליל המיועד לשימוש בבית. יש לו מיקרופון ורמקול מובנים, וניתן להשתמש בו כדי לשלוט במכשירים אחרים של אפל, כמו ה-Apple TV. יש לו גם מסך קטן המציג מידע, כמו השעה, מזג האוויר והודעות אחרות.

למה אפל לא תגדיל את המסך ב-Echo?

אפל מובילה בתעשיית הטכנולוגיה כבר שנים רבות, אבל למה הם לא יגדילו את המסך ב-Echo? ישנן מספר סיבות מדוע אפל בחרה שלא להגדיל את המסך ב-Echo. ראשית, ה-Echo מיועד לשימוש בבית, ומסך גדול יותר יתפוס יותר מקום. אפל רוצה שה-Echo יהיה כמה שיותר לא פולשני, כך שמסך גדול יותר יהיה לא פרודוקטיבי. שנית, ה-Echo מיועד לשימוש עם פקודות קוליות, כך שאין צורך במסך גדול יותר. ה-Echo מיועד לשימוש עם פקודות קוליות, כך שלא יהיה צורך במסך גדול יותר. שלישית, ה-Echo תוכנן לשימוש עם מכשירי אפל אחרים, כמו ה-Apple TV. מסך גדול יותר יקשה על השימוש ב-Echo עם מכשירי אפל אחרים. לבסוף, ה-Echo מיועד לשימוש עם פקודות קוליות, כך שלא יהיה צורך במסך גדול יותר. ה-Echo מיועד לשימוש עם פקודות קוליות, כך שלא יהיה צורך במסך גדול יותר.

סיכום

אפל בחרה שלא להגדיל את המסך ב-Echo ממגוון סיבות. ה-Echo מיועד לשימוש בבית, ומסך גדול יותר יתפוס יותר מקום. ה-Echo מיועד גם לשימוש עם פקודות קוליות, כך שאין צורך במסך גדול יותר. לבסוף, ה-Echo נועד לשימוש עם מכשירי אפל אחרים, כמו Apple TV, ומסך גדול יותר יקשה על השימוש ב-Echo עם מכשירי אפל אחרים. מסיבות אלו, אפל בחרה שלא להגדיל את המסך ב-Echo. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

דילוג לתוכן