דף הבית » מוצרי אפל » מה ההבדל בין Apple Watch 3 ל-5

מה ההבדל בין Apple Watch 3 ל-5

מה ההבדל בין Apple Watch 3 ל-5

מה ההבדל בין Apple Watch 3 ל-5?

ה-Apple Watch הוא שעון חכם פופולרי שקיים מאז 2015. הוא עבר מספר איטרציות, כשהאחרון הוא ה-Apple Watch 5. אבל מה ההבדל בין ה-Apple Watch 3 ל-5? ה-Apple Watch 3 ו-5 הם שניהם שעונים חכמים נהדרים, אבל יש כמה הבדלים עיקריים ביניהם. ההבדל הבולט ביותר הוא העיצוב. ל-Apple Watch 5 יש תצוגה גדולה יותר מאשר ל-Apple Watch 3, כמו גם תכונת תצוגה חדשה תמיד. זה מאפשר לך לראות את השעה ומידע אחר מבלי להרים את פרק כף היד. ל-Apple Watch 5 יש גם מעבד חדש, ה-S5, שהוא מהיר יותר ממעבד ה-S3 ב-Apple Watch 3. המשמעות היא שה-Apple Watch 5 מגיב יותר ויכול להתמודד עם משימות מורכבות יותר. ל-Apple Watch 5 יש גם מצפן מובנה, שניתן להשתמש בו לניווט ולפעילויות אחרות. ל-Apple Watch 3 אין תכונה זו. במונחים של מעקב אחר בריאות וכושר, ל-Apple Watch 5 יש כמה יותר תכונות מאשר ל-Apple Watch 3. יש לו אפליקציית ECG, שניתן להשתמש בה כדי לזהות קצב לב לא סדיר, כמו כמו כן תכונת זיהוי נפילה. ל-Apple Watch 3 אין את התכונות הללו. ל-Apple Watch 5 יש גם כמה יותר תכונות מאשר ל-Apple Watch 3, כמו היכולת לבצע שיחות בינלאומיות, אפליקציית רעש לניטור רמות הקול והיכולת לעקוב אחר שינה. בסך הכל, ה-Apple Watch 5 הוא שעון חכם מתקדם יותר מה-Apple Watch 3. יש לו תצוגה גדולה יותר, מעבד מהיר יותר, מצפן מובנה ועוד תכונות מעקב אחר בריאות וכושר. אם אתם מחפשים שעון חכם מתקדם יותר, Apple Watch 5 הוא הדרך ללכת.

לְעַצֵב

ל-Apple Watch 5 יש תצוגה גדולה יותר מאשר ל-Apple Watch 3, כמו גם תכונת תצוגה חדשה תמיד. זה מאפשר לך לראות את השעה ומידע אחר מבלי להרים את פרק כף היד. ל-Apple Watch 5 יש גם מעבד חדש, ה-S5, שהוא מהיר יותר ממעבד ה-S3 ב-Apple Watch 3.

מעקב אחר בריאות וכושר

ל-Apple Watch 5 יש כמה יותר תכונות מאשר ל-Apple Watch 3 בכל הנוגע למעקב אחר בריאות וכושר. יש לו אפליקציית א.ק.ג, שבה ניתן להשתמש כדי לזהות קצב לב לא סדיר, כמו גם תכונה לזיהוי נפילה. ל-Apple Watch 3 אין את התכונות הללו. ל-Apple Watch 5 יש גם כמה תכונות נוספות מאשר ל-Apple Watch 3, כמו היכולת לבצע שיחות בינלאומיות, אפליקציית רעש לניטור רמות הקול והיכולת לעקוב אחר שינה.

סיכום

ה-Apple Watch 5 הוא שעון חכם מתקדם יותר מה-Apple Watch 3. יש לו תצוגה גדולה יותר, מעבד מהיר יותר, מצפן מובנה ועוד תכונות מעקב אחר בריאות וכושר. אם אתם מחפשים שעון חכם מתקדם יותר, Apple Watch 5 הוא הדרך ללכת. למידע נוסף, תוכל לצפות בסרטון זה או למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

דילוג לתוכן