דף הבית » מוצרי אפל » מה ההבדל בין Apple Watch 6 ל-SE?

מה ההבדל בין Apple Watch 6 ל-SE?

מה ההבדל בין Apple Watch 6 ל-SE?

מה ההבדל בין Apple Watch 6 ל-SE?

Apple Watch 6 ו-SE הם שניים מהשעונים החכמים הפופולריים ביותר בשוק. שניהם מציעים מגוון תכונות ואפשרויות עיצוב, אך ישנם כמה הבדלים מרכזיים בין שני הדגמים. במאמר זה, נחקור את ההבדלים בין Apple Watch 6 ל-SE, כולל עיצוב, תכונות ותמחור.

לְעַצֵב

ל-Apple Watch 6 ול-SE יש עיצובים דומים, אבל יש כמה הבדלים עיקריים. ל-Apple Watch 6 יש תצוגה גדולה יותר מה-SE, עם מארז בגודל 44 מ"מ לעומת מארז 40 מ"מ של SE. ל-Apple Watch 6 יש גם תצוגה בהירה יותר, עם בהירות מרבית של 1000 ניטים בהשוואה לבהירות המקסימלית של SE של 600 ניטים. ל-Apple Watch 6 יש גם מד גובה חדש שפועל תמיד, המאפשר לך לעקוב אחר הגובה שלך.

מאפיינים

ה-Apple Watch 6 וה-SE מציעים שניהם מגוון תכונות, אך ל-Apple Watch 6 יש כמה תכונות נוספות שאין ל-SE. ל-Apple Watch 6 יש מעבד S6 חדש, מהיר עד 20% ממעבד S5 ב-SE. ל-Apple Watch 6 יש גם מד גובה חדש שפועל תמיד, המאפשר לך לעקוב אחר הגובה שלך. ל-Apple Watch 6 יש גם חיישן חמצן חדש בדם, שניתן להשתמש בו כדי למדוד את רמות החמצן בדם.

תמחור

ל-Apple Watch 6 ול-SE יש שתיהן תמחור דומה, אבל ה-Apple Watch 6 יקר יותר. ה-Apple Watch 6 מתחיל ב-$399 לדגם ה-GPS ו-499$ לדגם הסלולר. ה-SE מתחיל ב-279 דולר לדגם ה-GPS ו-329 דולר לדגם הסלולרי.

סיכום

Apple Watch 6 ו-SE שניהם שעונים חכמים נהדרים, אבל יש כמה הבדלים עיקריים בין שני הדגמים. ל-Apple Watch 6 יש תצוגה גדולה יותר, תצוגה בהירה יותר, מעבד מהיר יותר ותכונות חדשות כמו מד גובה תמידי וחיישן חמצן בדם. Apple Watch 6 גם יקר יותר מה-SE. למידע נוסף, אתה יכול לבקר בוויקיפדיה .

דילוג לתוכן