דף הבית » מדריך קניות כללי באילת » כל המידע על: מה כדאי לקנות באילת

כל המידע על: מה כדאי לקנות באילת

מה כדאי לקנות באילת

באילת, ישראל, יש הרבה מוצרי יוקרה. בעיר יש סצנת חיי לילה תוססת, עם מועדונים ומסעדות רבים המושכים מספר רב של תיירים.

אילת, ישראל ממוקמת בחלקו הדרומי של הים התיכון. זהו יעד תיירות פופולרי והוא גם אחד מיעדי התיירות המובילים בעולם. לאילת יש היסטוריה עשירה מאוד והיא ידועה גם בשם “עיר שבע הגבעות”. בעיר יש מספר רב של בתי מלון, מסעדות, בתי קפה וברים.

בנוסף לחופים ואתרי הנופש היפים שלה, באילת יש גם מסלולי הליכה והרים מצוינים המושלמים לפעילויות חוצות כמו טיפוס או טיול.

אנשים רבים ביקרו בבזאר אילת שהם מוכרים

פריטים כמו שילוב של תכשיטים, בגדים בעבודת יד, תכשיטים, קעקועי חינה, שזירת שיער וחולצות טריקו מודפסות.

אייס פארק וקניון הוא גם תחנה טובה לביקור באילת. מבנה עצום עם כיפת זכוכית המכיל קניון ומשחקי ארקייד/פארק שעשועים. חנויות מעצבים בינלאומיות ומקומיות מציעות מחירים ללא מע”מ, בעוד ששוק אמן מוכר תכשיטים בעבודת יד. החלק הטוב ביותר הוא משטח החלקה על הקרח באמצע הקניון.

מרכז קניות BIG הוא מרכז קניות גדול בן קומה אחת ופתוח עם קצת יותר מ-30 חנויות המציעות אופנה, אלקטרוניקה, כלי בית, תכשיטים ונעליים.

מה הקניון הכי טוב באילת

יש הרבה אפשרויות בכל הנוגע לקניות באילת. אפשר לעשות את זה בקניון המקומי, בקניון בפאתי העיר.

קניונים אלו יכולים להפוך את חווית הקנייה לנוחה ואטרקטיבית יותר עבור הלקוחות. זה יכול לספק אפשרויות שונות עבור הלקוחות וגם קל לברר על מיקומם ושעות הפתיחה שלהם.

אחד הקניונים הטובים באילת, ישראל הוא קניון הקרח. זהו אחד ממרכזי הקניות הבודדים בעולם שבמרכזו משטח החלקה אולימפי. מסביב למשטח ההחלקה המרהיב ניתן למצוא 150 חנויות מדהימות וכן מגוון רחב של אטרקציות ייחודיות לכל הגילאים כולל מסעדות, דוכני אוכל ובתי קפה. האיזון הייחודי של אטרקציות בקניון מציע לנופשים וגם לתושבי העיר שעות רבות של הנאה – במקום אחד וממוזג. זאת ועוד, מסביב למשטח ההחלקה תוכלו ליהנות ממע”מ חינם בכל החנויות ולנוח באחד מבתי הקפה והמסעדות

קניות באילת מוצרי חשמל

חווית הקנייה שונה מאוד כשאתה באילת, ישראל. העיר אילת ממוקמת על הים האדום ויש בה כמה מהחופים היפים בעולם. היא גם ידועה בהיותה אחת הערים היקרות בישראל, עם מספר מלונות יוקרה ואתרי נופש.

יש גם הרבה חנויות שמוכרות מוצרי חשמל באילת, ישראל. האחת היא, א.ל.מ האשמל, כאן תמצאו מגוון מוצרים כמו טלוויזיות פלזמה ו-LCD, מערכות קולנוע ביתי, נגני DVD, מקררים, כיריים, מחשבים ועוד, כל המותגים המובילים בעולם כמו: TOSHIBA, SONY, LG, SANSUI, PANASONIC, Electrolux ואחרים.

סלקום היא גם מקום טוב לקנות בו מוצרי חשמל. ניתן לרכוש מגוון מהניידים המתקדמים ביותר: סוני אריקסון, נוקי, סמסונג ועוד. אילת סלקום מציעה גם מגוון אביזרים לנייד כגון דיבורית BLUTOOTH, אוזניות, מטענים, רמקול BT, מטען סלולרי, GPS, אביזרי אייפון ועוד.

אז מה כל כך מיוחד בעיר הזו? ובכן, הרשו לי לספר לכם שיש כמה מקומות שהופכים את זה שווה ביקור: החוף בשארם א-שייח; החוף בהורגדה; החופים במרסה עלאם; ויש עוד הרבה דברים שהופכים את אילת לפופולרית בקרב תיירים וגם בקרב מקומיים. והכי חשוב, תוכלו ליהנות מקניות ללא מע”מ!

דילוג לתוכן