דף הבית » מוצרי אפל » מה קרה לחצי תפוח?

מה קרה לחצי תפוח?

מה קרה לחצי תפוח?

מה קרה לחצי תפוח?

האם תהיתם פעם מה קרה לחצי תפוח? זו תעלומה שמדהימה אנשים במשך מאות שנים. אחרי הכל, תפוחים הם אחד הפירות הנפוצים בעולם, אבל אף אחד לא יודע מה קרה לחצי השני. הסיפור על חציו החסר של תפוח מתוארך לימי קדם. על פי המיתולוגיה היוונית, האל זאוס כעס כל כך על בני האדם עד שהוא חילק תפוח לשניים וזרק אותו. החצי השני של התפוח מעולם לא נמצא. המסתורין של חציו החסר של תפוח היה נושא לסיפורים ואגדות רבות. בכמה גרסאות, אומרים שהתפוח נאכל על ידי ציפור ענקית. באחרים, זה נלקח על ידי מכשפה או פיה. יש אפילו אומרים שהתפוח נלקח על ידי דרקון. האמת היא שאף אחד לא באמת יודע מה קרה לחצי השני של התפוח. זה יכול היה להיאכל על ידי חיה, להילקח על ידי יצור קסום, או פשוט לאיבוד ביער. בכל מקרה, התעלומה של החצי החסר של תפוח נותרה בלתי פתורה.

הסמליות של התפוח

התפוח כבר מזמן סמל של ידע וחוכמה. בתרבויות רבות, התפוח נתפס כסמל של פוריות ושפע. זה גם סמל של אהבה ואחדות. בתרבויות מסוימות, התפוח נתפס כסמל לאלמוות. זאת מכיוון שאומרים שעץ התפוח היה העץ הראשון שנשא פרי בגן העדן. בתרבויות אחרות, התפוח נתפס כסמל לפיתוי ולחטא.

התפוח בתרבות הפופולרית

התפוח הופיע בסיפורים וסרטים פופולריים רבים. בסרט הקלאסי של דיסני שלגיה ושבעת הגמדים, המלכה המרושעת נותנת לשלגייה תפוח מורעל. בסדרת הארי פוטר, התפוח הוא סמל של ידע וחוכמה. התפוח הופיע גם בשירים פופולריים רבים. השיר "Apple Scruffs" של הביטלס עוסק בילדה שאוהבת תפוחים. בשיר "עץ התפוח" של להקת The Decemberists, התפוח הוא סמל לאהבה ואחדות.

סיכום

התעלומה של החצי החסר של תפוח נותרה בלתי פתורה. זה יכול היה להיאכל על ידי חיה, להילקח על ידי יצור קסום, או פשוט לאיבוד ביער. בכל מקרה, התפוח הפך לסמל של ידע, חוכמה, אהבה ואחדות. למידע נוסף על הסמליות של התפוח, בדוק את הסרטון הזה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

דילוג לתוכן