דף הבית » מוצרי אפל » מוסדות אקדמיים המוכרים על ידי אפל

מוסדות אקדמיים המוכרים על ידי אפל

מוסדות אקדמיים המוכרים על ידי אפל

מהי תוכנית ההכרה במוסדות אקדמיים של אפל?

תוכנית ההכרה במוסדות אקדמיים של אפל היא תוכנית המכירה במוסדות אקדמיים שאימצו טכנולוגיות של אפל. התכנית נועדה לסייע למוסדות אקדמיים לשלב טוב יותר את טכנולוגיות אפל בתכנית הלימודים שלהם ולספק לסטודנטים את הכלים הדרושים להם כדי להצליח בלימודים. תוכנית ההכרה במוסדות אקדמיים של אפל פתוחה לכל המוסדות האקדמיים, כולל אוניברסיטאות, מכללות ובתי ספר טכניים.

מהם היתרונות של תוכנית ההכרה במוסדות אקדמיים של אפל?

היתרונות של תוכנית ההכרה במוסדות אקדמיים של אפל הם רבים. ראשית, הוא מספק למוסדות אקדמיים גישה לטכנולוגיות העדכניות ביותר של אפל, כולל הגרסאות העדכניות ביותר של Mac OS X, iOS ומוצרי אפל אחרים. גישה זו מאפשרת למוסדות אקדמיים לשלב טוב יותר את טכנולוגיות אפל בתכנית הלימודים שלהם ולספק לסטודנטים את הכלים הדרושים להם כדי להצליח בלימודים. בנוסף, תוכנית ההכרה במוסדות אקדמיים של אפל מספקת למוסדות אקדמיים גישה למשאבים החינוכיים של אפל, כמו אפל. Education Store, המציעה הנחות על מוצרי אפל לסטודנטים ולסגל. אפל מספקת גם גישה לתמיכה הטכנית שלה AppleCare, המספקת סיוע טכני למוצרי אפל. לבסוף, תוכנית ההכרה במוסדות אקדמיים של אפל מספקת למוסדות אקדמיים גישה למשאבי הפיתוח המקצועיים של אפל, כגון Apple Professional Learning Series ו-Apple Teacher Program. משאבים אלה מספקים למוסדות אקדמיים את הכלים הדרושים להם כדי לעזור לסגל ולצוות שלהם לשלב טוב יותר את טכנולוגיות Apple בתוכנית הלימודים שלהם.

אילו מוסדות אקדמיים מוכרים על ידי אפל?

תוכנית ההכרה במוסדות אקדמיים של אפל פתוחה לכל המוסדות האקדמיים, כולל אוניברסיטאות, מכללות ובתי ספר טכניים. כמה מהמוסדות האקדמיים הבולטים ביותר המוכרים על ידי אפל כוללים את אוניברסיטת סטנפורד, המכון הטכנולוגי של מסצ'וסטס, אוניברסיטת הרווארד, אוניברסיטת קליפורניה, ברקלי ואוניברסיטת וושינגטון.

השוואה מהירה

מוסד אקדמי אפל טכנולוגיות משאבים חינוכיים משאבי פיתוח מקצועי
אוניברסיטת סטנפורד Mac OS X, iOS Apple Education Store סדרת הלמידה המקצועית של אפל, תוכנית המורים של אפל
המכון הטכנולוגי של מסצ'וסטס Mac OS X, iOS Apple Education Store סדרת הלמידה המקצועית של אפל, תוכנית המורים של אפל
אוניברסיטת הרוורד Mac OS X, iOS Apple Education Store סדרת הלמידה המקצועית של אפל, תוכנית המורים של אפל
אוניברסיטת קליפורניה, ברקלי Mac OS X, iOS Apple Education Store סדרת הלמידה המקצועית של אפל, תוכנית המורים של אפל
אוניברסיטת וושינגטון Mac OS X, iOS Apple Education Store סדרת הלמידה המקצועית של אפל, תוכנית המורים של אפל

סיכום

תוכנית ההכרה במוסדות אקדמיים של אפל היא תוכנית המכירה במוסדות אקדמיים שאימצו טכנולוגיות של אפל. התוכנית נועדה לסייע למוסדות אקדמיים לשלב טוב יותר את טכנולוגיות אפל בתכנית הלימודים שלהם ולספק לסטודנטים את הכלים הדרושים להם כדי להצליח בלימודים. תוכנית ההכרה במוסדות אקדמיים של אפל פתוחה לכל המוסדות האקדמיים, כולל אוניברסיטאות, מכללות ובתי ספר טכניים. היתרונות של תוכנית ההכרה במוסדות אקדמיים של אפל כוללים גישה לטכנולוגיות העדכניות ביותר של אפל, משאבים חינוכיים ומשאבי פיתוח מקצועי. כמה מהמוסדות האקדמיים הבולטים ביותר המוכרים על ידי אפל כוללים את אוניברסיטת סטנפורד, המכון הטכנולוגי של מסצ'וסטס, אוניברסיטת הרווארד, אוניברסיטת קליפורניה, ברקלי ואוניברסיטת וושינגטון. למידע נוסף על תוכנית ההכרה במוסדות אקדמיים של אפל, בקר באתר האינטרנט של אפל .

דילוג לתוכן