דף הבית » מוצרי אפל » מושב חדיד חסביון 17 משפחת אפל

מושב חדיד חסביון 17 משפחת אפל

מושב חדיד חסביון 17 משפחת אפל

מהו מושב חדיד חסביון 17 משפחת אפל?

מושב חדיד חסביון משפחת אפל 17 הוא יישוב חקלאי קטן הממוקם באילת, ישראל. המושב נוסד בשנות ה-50 על ידי קבוצה של 17 משפחות שחיפשו מקום להתיישב ולהתחיל חיים חדשים. המושב נקרא על שם עצי התפוחים שנטעו על ידי המשפחות עם הגעתם לראשונה. במושב מתגוררים כ-200 איש, שרובם עוסקים בחקלאות כלשהי. הגידולים העיקריים הגדלים במושב הם תפוחים, תפוזים ותמרים. המושב מייצר גם דבש, שמן זית ומוצרים חקלאיים נוספים.

החיים במושב חדיד חסביון 17 משפחת אפל

החיים במושב חדיד חסביון 17 משפחת אפל פשוטים ושלווים. המושב הוא קהילה מלוכדת והתושבים ידידותיים ומסבירי פנים. המושב הוא מקום מצוין לגידול משפחה ומעודדים את הילדים להשתלב בפעילות החקלאית. המושב הוא מקום נהדר לחוות את יופיו של הטבע. המושב מוקף בשדות ירוקים ומטעים, והאוויר מתמלא בניחוח עצי הפרי. המושב הוא גם ביתם של מגוון חיות בר, כולל ציפורים, שועלים וארנבות.

פעילות חקלאית

חקלאות היא הפעילות העיקרית במושב חדיד חסביון 17 משפחת תפוח. במושב מתקיימים מגוון גידולים, ביניהם תפוחים, תפוזים, תמרים, זיתים ודבש. כמו כן, המושב מייצר שמן זית ומוצרים חקלאיים נוספים. במושב מתגוררים גם מגוון בעלי חיים, ביניהם פרות, כבשים ותרנגולות. בעלי החיים משמשים לייצור בשר וחלב כאחד. במושב יש גם מחלבה קטנה, בה מעבדים ומוכרים את החלב.

תיירות במושב חדיד חסביון 17 משפחת אפל

מושב חדיד חסביון 17 משפחת תפוח הוא מקום נהדר לבקר בו למי שמחפש לחוות את יופיו של הטבע ואת האווירה השלווה של קהילה חקלאית קטנה. במושב מגוון אטרקציות, ביניהן מטע תפוחים, חוות דבש ומחלבה קטנה. כמו כן, המושב מציע מגוון פעילויות כגון טיולים רגליים, צפרות ורכיבה על סוסים. המבקרים יכולים גם לקחת חלק בפעילויות החקלאיות, כמו קטיף תפוחים ועזרה בחליבת הפרות. משפחת תפוח חדיד חסביון 17 הוא מקום נהדר לחוות את יופיו של הטבע ואת האווירה השלווה של קהילה חקלאית קטנה. המושב הוא ביתם של מגוון אטרקציות, פעילויות ומוצרים חקלאיים, מה שהופך אותו למקום נהדר לבקר בו למי שמחפש לחוות את יופיו של הטבע ואת האווירה השלווה של ישוב חקלאי קטן.

דילוג לתוכן