דף הבית » מידע מקצועי » מחירי אגמי אילת – מה שצריך לדעת

מחירי אגמי אילת – מה שצריך לדעת

2023-05-12 13:17:00+02:00

מה זה אגמי אילת?

אגמי אילת הוא יעד פופולרי בקרב תיירים ומקומיים כאחד. האגמים, הממוקמים בדרום ישראל, מהווים מקום נהדר ליהנות מיום של שחייה, דיג ופעילויות חוצות אחרות. האגמים מוקפים בצמחייה עבותה ומציעים נופים מדהימים של האזור שמסביב. האזור הוא גם ביתם של מגוון חיות בר, כולל ציפורים, דגים ובעלי חיים אחרים.

מה המחירים באגמי אילת?

המחירים באגמי אילת משתנים בהתאם לפעילות שאתם מתכננים לעשות. לשחייה המחיר לרוב נע סביב 20 ₪ לאדם. ניתן גם לדוג דיג במחירים הנעים בין 30-50 ₪ לאדם. אם אתם מתכננים לשכור סירה, העלות היא לרוב בסביבות ה-100 ₪ לשעה.

מה עוד אפשר לעשות באגמי אילת?

בנוסף לשחייה ודיג, יש עוד המון פעילויות ליהנות באגמי אילת. תוכלו לערוך סיור מודרך באזור, או לחקור את האזור בעצמכם. יש גם שפע של שבילים לטיולים רגליים ולרכיבה על אופניים, כמו גם אזורי פיקניק ומגרשי משחקים.

מהן הזמנים הטובים ביותר לבקר באגמי אילת?

התקופות הטובות ביותר לבקר באגמי אילת הן בחודשי הקיץ, כאשר מזג האוויר חם והמים רגועים. האזור פופולרי גם בחודשי החורף, כאשר הטמפרטורות קרירות יותר והמים עדיין חמים מספיק לשחייה.

האם יש עלויות אחרות שיש לקחת בחשבון?

בנוסף למחירים שהוזכרו לעיל, יש גם עלויות נוספות שיש לקחת בחשבון בעת ביקור באגמי אילת. דמי החניה נעים לרוב בסביבות 10 ₪ לרכב, וניתן לרכוש אוכל ושתייה במסעדות ובתי הקפה הסמוכים. כמו כן, חשוב לציין שפעילויות מסוימות עשויות לדרוש תשלום נוסף, כגון השכרת סירה או סיור מודרך. בסך הכל, אגמי אילת הם יעד מצוין ליום כיף ורגיעה. עם הנופים המדהימים ומגוון הפעילויות שלו, קל להבין מדוע האזור כל כך פופולרי. עם המחירים שהוזכרו לעיל, תוכלו לתכנן יום כיף מבלי לשבור את הכיס. אז אם אתם מחפשים מקום נהדר לבלות בו יום, אגמי אילת הוא היעד המושלם.

דילוג לתוכן