דף הבית » מידע מקצועי » מחירי קניון אילת – מדריך מקיף

מחירי קניון אילת – מדריך מקיף

2023-05-04 17:11:00+02:00

היכרות עם קניון הקרח באילת

קניון הקרח באילת הינו מתחם קניות ובילוי ייחודי הממוקם בלב העיר אילת. זהו הקניון היחיד בארץ שעשוי כולו מקרח ושלג. הקניון פתוח בכל ימות השנה ומציע מגוון פעילויות למבקרים בכל הגילאים. מקניות ועד החלקה על הקרח, בקניון הקרח באילת יש משהו לכולם.

דמי כניסה

עלות הכניסה לקניון אילת היא 40 ₪ למבוגרים ו-30 ₪ לילדים. תשלום זה כולל גישה לקניון, כמו גם משטח החלקה על הקרח ופעילויות אחרות. יש גם הנחות לקבוצות של 10 אנשים ומעלה.

אוכל ומשקאות

קניון הקרח באילת מציע מגוון אפשרויות אוכל ושתייה. יש מספר מסעדות ובתי קפה הממוקמים ברחבי הקניון, כמו גם מתחם אוכל. המחירים משתנים בהתאם לסוג האוכל והשתייה שתבחרו.

מסעדות

המסעדות בקניון אילת מציעות מגוון מאכלים, ביניהם איטלקי, סיני וישראלי. המחירים נעים בין 40 ש"ח ל-100 ש"ח לאדם.

בתי קפה

בתי הקפה בקרח אילת מציעים מגוון משקאות וחטיפים. המחירים נעים בין 10 ש"ח ל-30 ש"ח.

קניות

קניון הקרח באילת מציע מגוון חנויות לרבות חנויות בגדים, חנויות מזכרות ועוד. המחירים משתנים בהתאם לסוג הפריט שאתה מחפש.

החלקה על הקרח

קניון אילת מציע משטח החלקה גדול על הקרח להנאת המבקרים. עלות כניסה להחלקה 20 ש"ח למבוגרים ו-15 ש"ח לילדים. ניתן להשכיר סקייטים בתוספת של 10 ₪.

סיכום מחירים בקניון הקרח באילת

פריט מחיר (ש"ח)
הוֹדָאָה 40 (מבוגרים), 30 (ילדים)
מסעדות 40-100
בתי קפה 10-30
קניות משתנה
החלקה על הקרח 20 (מבוגרים), 15 (ילדים) + 10 (השכרת מחליקים)

קניון אילת הוא מתחם קניות ובילוי ייחודי המציע משהו לכל אחד. מקניות ועד החלקה על הקרח, בקניון הקרח באילת יש משהו לכולם. המחירים משתנים בהתאם לסוג הפעילות שתבחרו, אך דמי הכניסה תמיד משתלמים. בין אם אתם מחפשים יום כיף עם המשפחה או חווית קניות ייחודית, קניון אילת הוא המקום המושלם לבקר בו. למידע נוסף על קניון הקרח אילת, כולל שעות פתיחה ופעילויות נוספות, בקר בקניון הקרח אילת מחיר .

דילוג לתוכן