דף הבית » מידע מקצועי » מחיר חוף מגדלור אילת – כל מה שצריך לדעת

מחיר חוף מגדלור אילת – כל מה שצריך לדעת

2023-05-21 15:12:00+02:00

סקירת חוף מגדלור אילת

חוף מגדלור אילת הוא חוף מהמם הממוקם בעיר אילת, ישראל. זהו יעד פופולרי עבור מקומיים ותיירים כאחד, והוא ידוע במים הצלולים והחול הלבן שלו. החוף ממוקם בסמוך למגדלור אילת, המהווה מקום נהדר לתצפית על נופי הים האדום. החוף הוא גם ביתם של מגוון פעילויות, כולל שחייה, שנורקלינג ושיזוף.

מחירי חוף מגדלור אילת

המחירים לביקור בחוף המגדלור באילת משתנים בהתאם לסוג הפעילות שאתם מתכננים לעשות. לדוגמה, אם אתם מתכננים פשוט להירגע על החוף, אז המחיר הוא בחינם. עם זאת, אם אתם מתכננים לשכור כיסא חוף או מטרייה, אז המחיר הוא בסביבות 30 ש"ח ליום. אם אתם מתכננים לצאת לשנורקלינג, אז המחיר הוא בסביבות 50 ש"ח לאדם. זה כולל השכרת ציוד השנורקלינג, כמו גם מדריך שיראה לכם את המקומות הטובים ביותר לחקור. אם אתם מתכננים לשחות, המחיר הוא בסביבות 20 ש"ח לאדם. זה כולל השכרת חגורת הצלה, כמו גם גישה למקלחות ולחדרי ההלבשה של החוף.

פעילויות נוספות בחוף המגדלור באילת

בנוסף לשחייה ושנורקלינג, יש עוד מגוון פעילויות בחוף המגדלור באילת. לדוגמא, ניתן לשכור גלשן או קיאק בסביבות ה-50 ₪ לשעה. ניתן גם לשכור אופנוע ים בסביבות 150 ש"ח לשעה. אם אתם מחפשים משהו קצת יותר מרגיע, אז תוכלו לשכור שמשיית חוף או כיסא חוף בסביבות 30 ש"ח ליום. ניתן גם לשכור מגרש כדורעף חופים בסביבות 50 ₪ לשעה.

אוכל ושתייה בחוף מגדלור אילת

בחוף מגדלור אילת יש מגוון אפשרויות לאוכל ושתייה. תוכלו למצוא מגוון חטיפים ומשקאות במזנון החטיפים של החוף, הפתוח בין השעות 9:00-17:00. כמו כן, ניתן למצוא באזור מגוון מסעדות ובתי קפה, המציעים מגוון מאכלים.

סיכום

חוף המגדלור של אילת הוא יעד נהדר עבור מקומיים ותיירים כאחד. החוף מציע מגוון פעילויות, כולל שחייה, שנורקלינג ושיזוף. המחירים עבור פעילויות אלו משתנים, אך בדרך כלל די נוחים. החוף מציע גם מגוון אפשרויות אוכל ושתייה, כמו גם מגוון פעילויות נוספות. אם אתם מחפשים יעד נהדר לחוף, אז חוף המגדלור של אילת הוא בהחלט שווה ביקור. למידע נוסף על החוף, ניתן לצפות בסרטון זה על חוף המגדלור באילת.

דילוג לתוכן