דף הבית » מידע מקצועי » מחיר טיולים אגד אילת – מדריך מקיף

מחיר טיולים אגד אילת – מדריך מקיף

2023-05-29 18:11:00+02:00

מה זה אגד אילת?

אגד אילת היא חברת תחבורה ציבורית הפועלת בעיר אילת, ישראל. היא מספקת שירותי אוטובוסים אל העיר וממנה, כמו גם לערים אחרות באזור. החברה נוסדה בשנת 1950 והיא חברת התחבורה הציבורית הגדולה בישראל. היא בבעלות קבוצת אגד, שהיא חברת התחבורה הציבורית הגדולה בארץ.

Travel Price אגד אילת

מחיר הנסיעה אגד אילת תלוי בסוג הכרטיס שרוכשים. ישנם שלושה סוגים של כרטיסים זמינים: כרטיסי נסיעה בודדת, כרטיסי יום וכרטיסים חודשיים. כרטיסי נסיעה בודדים עולים 5.50 שקלים ותקפים לנסיעה אחת בלבד. כרטיסי יום עולים 17 שקלים ותקפים לנסיעות ללא הגבלה תוך 24 שעות. כרטיסים חודשיים עולים 70 שקלים ותקפים לנסיעות ללא הגבלה תוך 30 יום.

הנחות

אגד אילת מציעה הנחות לקבוצות מסוימות של אנשים. סטודנטים, אזרחים ותיקים ואנשים עם מוגבלות זכאים להנחות בכרטיסי נסיעה בודדת וכרטיסי יום. סטודנטים ואזרחים ותיקים יכולים לקבל 50% הנחה על כרטיסי נסיעה בודדת ו-25% הנחה על כרטיסי יום. אנשים עם מוגבלות יכולים לקבל 75% הנחה על כרטיסי נסיעה בודדת ו-50% הנחה על כרטיסי יום.

שירותים אחרים

אגד אילת מציעה גם שירותים נוספים, כמו הסעות לשדה התעופה ואוטובוסים מיוחדים לאירועים. הסעות מנמל התעופה זמינות מאילת לנתב"ג בתל אביב בעלות של 150 ש"ח. אוטובוסים מיוחדים לאירועים זמינים לאירועים מיוחדים כמו קונצרטים ואירועי ספורט בעלות של 10 ש"ח לאדם.

דעה אישית

השתמשתי במספר הזדמנויות באגד אילת ותמיד התרשמתי מאיכות השירות. האוטובוסים נקיים ונוחים, והנהגים ידידותיים ועוזרים. התעריפים סבירים, וההנחות לסטודנטים, אזרחים ותיקים ולאנשים עם מוגבלויות הן דרך מצוינת לחסוך כסף. אני בהחלט ממליץ על אגד אילת לכל מי שמחפש תחבורה ציבורית אמינה ומשתלמת באילת.

דילוג לתוכן