דף הבית » מידע מקצועי » מחיר כניסה למצפה התת ימי אילת

מחיר כניסה למצפה התת ימי אילת

2023-05-20 08:08:00+02:00

מהו המצפה התת ימי באילת?

המצפה התת ימי באילת הוא אטרקציה ייחודית ומרתקת הממוקמת בים האדום מול חופי אילת. זהו מצפה תת ימי ואקווריום המאפשר למבקרים לחקור את מעמקי הים האדום ולצפות בחיי הים המדהימים שחיים בו. המצפה מורכב מתשע גלריות תת-מימיות, שכל אחת מהן מלאה במגוון של חיים ימיים, כולל דגים, אלמוגים ויצורי ים אחרים. המבקרים יכולים גם לקחת חלק במגוון פעילויות חינוכיות, כמו הרצאות וסדנאות, ואף יכולים לקחת חלק בסיור מודרך במצפה.

מה ניתן לראות במצפה התת ימי באילת?

המצפה התת ימי באילת הוא ביתם של מגוון רחב של חיים ימיים, כולל למעלה מ-500 מיני דגים, אלמוגים ויצורי ים אחרים. המבקרים יכולים לצפות ביצורים אלה מקרוב ואישי, כמו גם ללמוד על המערכות האקולוגיות השונות של הים האדום. המצפה כולל גם מגוון פעילויות חינוכיות, כגון הרצאות, סדנאות וסיורים מודרכים. המבקרים יכולים גם לקחת חלק במגוון פעילויות אינטראקטיביות, כמו האכלת הדגים וסיור בגלריות השונות.

מחיר כניסה למצפה התת ימי אילת

מחיר כניסה למצפה התת ימי באילת הוא 80 ₪ למבוגרים ו-40 ₪ לילדים. מחיר זה כולל גישה לכל תשע הגלריות, כמו גם את הפעילויות החינוכיות והפעילויות האינטראקטיביות. המצפה פתוח בין השעות 9:00-17:00, שבעה ימים בשבוע. המבקרים צריכים לשים לב שהמצפה סגור בחגים יהודיים. המצפה התת ימי באילת הוא דרך מצוינת לחקור את מעמקי הים האדום ולצפות בחיים הימיים המדהימים שחיים בו. המבקרים יכולים לקחת חלק במגוון פעילויות חינוכיות, כמו הרצאות וסדנאות, ואף יכולים לקחת חלק בסיור מודרך במצפה הכוכבים. עם מחיר כניסה נוח ומגוון רחב של פעילויות, המצפה התת ימי באילת הוא דרך מצוינת ללמוד על החיים הימיים בים סוף ולחוות חוויה מהנה ומלמדת.

דילוג לתוכן