דף הבית » מידע מקצועי » פארק המצפה התת ימי ים אילת – ביקור חובה לאוהבי הטבע

פארק המצפה התת ימי ים אילת – ביקור חובה לאוהבי הטבע

2023-04-27 09:49:00+02:00

מהו פארק המצפה התת ימי ים אילת?

פארק המצפה התת ימי ים אילת הוא אטרקציה ייחודית ומרתקת השוכנת בים האדום, מול חופי העיר אילת בישראל. זהו המצפה התת ימי הראשון בעולם, והוא מציע למבקרים הזדמנות לחקור את מעמקי הים האדום ולצפות בחיי הים המגוונים והשופעים שלו. הפארק הוא ביתם של מגוון דגים, אלמוגים ויצורי ים אחרים, והוא מקום נהדר לחובבי הטבע לחקור וללמוד על העולם התת-ימי.

מה ניתן לראות בפארק?

פארק המצפה התת ימי של ים אילת הוא ביתם של מגוון חיות ימיות, כולל אלמוגים צבעוניים, דגים ויצורי ים אחרים. המבקרים יכולים לצפות בחיי הים מהמצפה, שנמצא בעומק של 10 מטרים מתחת לפני השטח. המצפה כולל גם מגוון תערוכות אינטראקטיביות, המאפשרות למבקרים ללמוד עוד על החיים הימיים והסביבה.

אילו אטרקציות מציע הפארק?

פארק המצפה התת ימי ים אילת מציע מגוון אטרקציות להנאת המבקרים. הפארק כולל מגוון תערוכות אינטראקטיביות, המאפשרות למבקרים ללמוד עוד על החיים הימיים והסביבה. הפארק מציע גם מגוון תוכניות חינוכיות, כגון הרצאות, סדנאות וסיורים מודרכים. המבקרים יכולים גם לקחת חלק במגוון פעילויות, כגון שנורקלינג, צלילה ושייט קיאקים.

שנורקלינג

פארק המצפה התת ימי ים אילת מציע מגוון הזדמנויות שנורקלינג למבקרים לחקור את מעמקי הים האדום. המבקרים יכולים לצפות בחיי הים מהמצפה, שנמצא בעומק של 10 מטרים מתחת לפני השטח. הפארק מציע גם מגוון סיורי שנורקלינג, המאפשרים למבקרים לחקור את מעמקי הים האדום ולהתבונן בחייו הימיים המגוונים והשופעים.

צְלִילָה

פארק המצפה התת ימי ים אילת מציע גם מגוון אפשרויות צלילה למבקרים לחקור את מעמקי הים האדום. הפארק מציע מגוון סיורי צלילה, המאפשרים למבקרים לחקור את מעמקי ים סוף ולהתבונן בחייו הימיים המגוונים והשופעים. הפארק מציע גם מגוון קורסי צלילה, המאפשרים למבקרים ללמוד עוד על החיים הימיים והסביבה.

שייט קיאקים

פארק המצפה התת ימי ים אילת מציע גם מגוון הזדמנויות שייט קיאקים למבקרים לחקור את מעמקי הים האדום. הפארק מציע מגוון סיורי קיאקים, המאפשרים למבקרים לחקור את מעמקי הים האדום ולהתבונן בחייו הימיים המגוונים והשופעים. הפארק מציע גם מגוון קורסי קיאקים, המאפשרים למבקרים ללמוד עוד על החיים הימיים והסביבה.

תוכניות חינוכיות

פארק המצפה התת ימי ים אילת מציע גם מגוון תוכניות חינוכיות למבקרים כדי ללמוד עוד על החיים הימיים והסביבה. הפארק מציע מגוון הרצאות, סדנאות וסיורים מודרכים, המאפשרים למבקרים ללמוד עוד על החיים הימיים והסביבה. הפארק מציע גם מגוון פעילויות חינוכיות, כמו שנורקלינג, צלילה ושייט קיאקים.

איך מגיעים לפארק?

פארק המצפה התת ימי ים אילת ממוקם בים האדום, מול חופי העיר אילת בישראל. הפארק נגיש בקלות ברכב, אוטובוס או מונית. המבקרים יכולים גם לקחת סירה מנמל אילת הסמוך לפארק.

מחירי כניסה

מחירי הכניסה לפארק המצפה התת ימי ים אילת משתנים בהתאם לסוג הכרטיס הנרכש. הפארק מציע מגוון אפשרויות לכרטיסים, לרבות כרטיסים ליום אחד, כרטיסים למספר ימים וכרטיסים שנתיים. המחירים נעים בין 25 ל-150 שקל.

סיכום

פארק המצפה התת ימי ים אילת הוא אטרקציה ייחודית ומרתקת השוכנת בים האדום, מול חופי העיר אילת בישראל. זהו המצפה התת ימי הראשון בעולם, והוא מציע למבקרים הזדמנות לחקור את מעמקי הים האדום ולצפות בחיי הים המגוונים והשופעים שלו. הפארק הוא ביתם של מגוון דגים, אלמוגים ויצורי ים אחרים, והוא מקום נהדר לחובבי הטבע לחקור וללמוד על העולם התת-ימי. למידע נוסף על הפארק, האטרקציות שלו וכיצד להגיע אליו, בקר ביוטיוב .

עיקרי הדברים

  • המצפה התת ימי הראשון בעולם
  • צפו בחיי הים מהמצפה
  • מגוון תערוכות אינטראקטיביות
  • תוכניות חינוכיות, כגון הרצאות, סדנאות וסיורים מודרכים
  • מגוון פעילויות, כגון שנורקלינג, צלילה ושייט קיאקים
  • מחירי הכניסה נעים בין 25 ל-150 שקל
דילוג לתוכן