דף הבית » מידע מקצועי » מחיר כניסה למצפה התת ימי באילת

מחיר כניסה למצפה התת ימי באילת

2023-04-27 02:10:00+02:00

מהו המצפה התת ימי באילת?

המצפה התת ימי באילת הוא חוויה ייחודית המציעה למבקרים הזדמנות לחקור את מעמקי הים האדום. המצפה, הממוקם בעיר הדרומית ביותר בישראל, מהווה דרך מצוינת להכיר מקרוב את החיים הימיים של ים סוף. המצפה הוא מבנה גדול וצלול למחצה המובנה בשונית האלמוגים. יש לו כמה מפלסים, כל אחד עם נוף ייחודי משלו של חיי הים מתחת. המבקרים יכולים לצפות באלמוגים, בדגים ויצורי ים אחרים מהנוחות של המצפה.

מה אתה יכול לצפות לראות?

המצפה התת ימי באילת מציע למבקרים הזדמנות לחקור את מעמקי הים האדום. המבקרים יכולים לצפות לראות מגוון של חיים ימיים, כולל אלמוגים צבעוניים, דגים ויצורי ים אחרים. המצפה מציע גם נוף ייחודי של קרקעית הים האדום, המעניק למבקרים הזדמנות לצפות בתצורות הגיאולוגיות הייחודיות המרכיבות את קרקעית הים.

מהו מחיר הכניסה?

מחיר כניסה למצפה התת ימי באילת 80 ₪ למבוגרים ו-40 ₪ לילדים. מחיר זה כולל גישה למצפה וסיור מודרך במתקן. הסיור נערך באנגלית ונמשך כשעה.

מה עוד אפשר לעשות במצפה הכוכבים?

בנוסף לסיור המודרך, המבקרים יכולים גם לחקור את המצפה בעצמם. במצפה יש כמה תערוכות אינטראקטיביות המאפשרות למבקרים ללמוד עוד על החיים הימיים בים האדום. יש גם בית קפה וחנות מתנות הממוקמים במצפה, שם המבקרים יכולים לרכוש מזכרות וחטיפים.

מה עוד כדאי לדעת?

המצפה התת ימי באילת פתוח כל השנה, אך השעות משתנות בהתאם לעונה. חשוב לבדוק באתר המצפה את המידע העדכני ביותר על שעות פתיחה ומחירי כניסה. המצפה נגיש גם לכיסא גלגלים.

מהו הזמן הטוב ביותר לבקר בו?

הזמן הטוב ביותר לבקר במצפה התת ימי באילת הוא בחודשי הקיץ, בהם המים החמים ביותר והראות במיטבה. במהלך חודשי הקיץ, המצפה פתוח בין השעות 9:00-17:00.

דעה אישית

המצפה התת ימי באילת הוא דרך מצוינת לחקור את מעמקי הים האדום. מחיר הכניסה סביר והסיור המודרך אינפורמטיבי ומעניין. המצפה נגיש גם לכיסא גלגלים, מה שהופך אותו לאופציה מצוינת עבור מבקרים בכל הגילאים והיכולות. אני ממליץ בחום לבקר במצפה הכוכבים אם אתם מחפשים חוויה ייחודית ומלמדת.

דילוג לתוכן