דף הבית » מידע מקצועי » מחיר כרטיס מצפה תת ימי אילת

מחיר כרטיס מצפה תת ימי אילת

2023-06-03 05:40:00+02:00

סיור במצפה התת ימי אילת

מצפה תת ימי אילת הוא המצפה התת ימי הגדול בעולם, השוכן בים האדום. זוהי חוויה ייחודית למבקרים לחקור את מעמקי ים סוף ולהתבונן בחיי הים המדהימים המאכלסים את האזור. המבקרים יכולים לחקור את מעמקי הים האדום ולצפות בחיי הים המדהימים המאכלסים את האזור. המצפה ממוקם בסמוך לעיר אילת, בחלק הדרומי של ישראל. מצפה תת-ימי אילת היא דרך מצוינת לחקור את מעמקי הים האדום ולצפות בחיי הים המדהימים המאכלסים את האזור. המצפה ממוקם בסמוך לעיר אילת, בדרום הארץ. המצפה פתוח לקהל הרחב ומציע מגוון פעילויות להנאת המבקרים. המבקרים יכולים לקחת חלק בסיורים מודרכים, שנורקלינג וצלילה. המצפה מציע גם מגוון תוכניות חינוכיות ופעילויות לילדים.

מחיר כרטיס מצפה תת ימי אילת

מחיר הכרטיס למצפה תת ימי אילת משתנה בהתאם לסוג הפעילות וכמות האנשים בקבוצה. מחיר כרטיס לסיור מודרך הוא 50 ₪ לאדם, כאשר מחיר כרטיס לשנורקלינג וצלילה הוא 100 ₪ לאדם. מחיר הכרטיס לילדים הוא 25 ₪ לאדם. מחיר הכרטיס למצפה התת ימי אילת כולל גם שימוש בציוד המצפה כמו מסכות, סנפירים ושנורקלים. מחיר הכרטיס כולל גם שימוש בחומרים חינוכיים של המצפה, כמו ספרים, סרטונים ופעילויות אינטראקטיביות.

הנחות ומבצעים מיוחדים

מצפה תת ימי אילת מציעה הנחות ומבצעים לקבוצות של 10 אנשים ומעלה. קבוצות של 10 אנשים ומעלה יכולות לקבל 10% הנחה ממחיר הכרטיס. בנוסף, קבוצות של 20 אנשים ומעלה יכולות לקבל הנחה של 20% ממחיר הכרטיס.

עמלות נוספות

בנוסף למחיר הכרטיס, המבקרים במצפה התת ימי אילת עשויים להידרש בתשלום נוסף עבור השימוש בציוד ובחומרי החינוך של המצפה. התשלומים הנוספים משתנים בהתאם לסוג הפעילות ומספר האנשים בקבוצה.

סיכום

מצפה תת ימי אילת היא חוויה ייחודית למבקרים לחקור את מעמקי הים האדום ולהתבונן בחיי הים המדהימים המאכלסים את האזור. מחיר הכרטיס למצפה תת ימי אילת משתנה בהתאם לסוג הפעילות וכמות האנשים בקבוצה. קבוצות של 10 אנשים ומעלה יכולות לקבל הנחה של 10% על מחיר הכרטיס, בעוד שקבוצות של 20 אנשים ומעלה יכולות לקבל 20% הנחה על מחיר הכרטיס. בנוסף למחיר הכרטיס, המבקרים עשויים להידרש בתשלום נוסף עבור השימוש בציוד ובחומרי החינוך של המצפה. למידע נוסף על מצפה תת ימי אילת, בקר במצפה תת ימי אילת מחיר כרטיס .

דילוג לתוכן