דף הבית » מידע מקצועי » מחיר ללילה במלון אילת

מחיר ללילה במלון אילת

2023-05-28 19:32:00+02:00

סקירה של מחיר לילה במלון אילת

מלון אילת הוא יעד פופולרי למטיילים המחפשים שהות יוקרתית ונוחה. ממוקם בלב העיר, המלון מציע מגוון שירותים ושירותים, לרבות ספא, מרכז כושר ומספר מסעדות. המלון מציע גם מגוון תעריפים ללילה, בהתאם לסוג החדר ומשך השהייה.

סוגי חדרים

מלון אילת מציע מגוון סוגי חדרים, לרבות חדרי סטנדרט, חדרי דלוקס וסוויטות. חדרי סטנדרט הם האפשרות הבסיסית והמשתלמת ביותר, בעוד שחדרי דלוקס מציעים יותר שירותים ורמת נוחות גבוהה יותר. סוויטות הן האופציה היוקרתית ביותר, עם חדרים גדולים יותר ושירותים נוספים.

משך שהייה

מלון אילת מציע מחירי לילה לשהייה קצרה וארוכת כאחד. שהות קצרות הן בדרך כלל אחד עד שלושה לילות, בעוד שהשהות הארוכה היא ארבעה לילות או יותר. ככל שהשהייה ארוכה יותר, כך יש יותר הנחות.

מחירי לילה במלון אילת

הטבלה הבאה מספקת סקירה של תעריפי הלילה במלון אילת.

סוג חדר שהות קצרה (1-3 לילות) שהות ארוכה (4+ לילות)
תֶקֶן 300 ש"ח 250 ש"ח
מפואר 400 ש"ח 350 ש"ח
סְוִיטָה 500 ש"ח 450 ש"ח

עמלות ושירותים נוספים

בנוסף לתעריפי הלילה, מלון אילת גובה גם עמלות נוספות עבור שירותים ושירותים מסוימים. עמלות אלו עשויות לכלול חניה, Wi-Fi ושירותים אחרים. על האורחים לברר לגבי עמלות אלו לפני הזמנת השהות.

הנחות ומבצעים מיוחדים

מלון אילת מציע מגוון הנחות ומבצעים לאורחים. הצעות אלו עשויות לכלול הנחות לשהייה ארוכה, תעריפים מיוחדים לקבוצות ומבצעים אחרים. על האורחים לברר לגבי הצעות אלו לפני הזמנת השהות.

סיכום

מלון אילת מציע מגוון תעריפים ללילה, בהתאם לסוג החדר ומשך השהייה. המלון מציע גם מגוון הנחות ומבצעים מיוחדים לאורחים. על האורחים לברר לגבי הצעות אלו לפני הזמנת השהות. עם השירותים המפוארים והחדרים הנוחים שלו, מלון אילת הוא בחירה מצוינת למטיילים המחפשים שהות יוקרתית ונוחה.

דילוג לתוכן