דף הבית » מידע מקצועי » מחיר עיר הקרח באילת – כל מה שצריך לדעת

מחיר עיר הקרח באילת – כל מה שצריך לדעת

2023-06-05 15:25:00+02:00

מחיר עיר הקרח באילת – כל מה שצריך לדעת

עיר הקרח באילת היא חוויה ייחודית ומרגשת לכל הגילאים. משטח החלקה על הקרח המקורה, הממוקם בעיר היפה אילת, מציע מגוון פעילויות ואטרקציות שישמחו אתכם במשך שעות. בין אם אתם מחפשים בילוי משפחתי מהנה או ערב דייטים רומנטי, בעיר הקרח באילת יש משהו לכולם. אבל לפני שאתם מתכננים את הביקור שלכם, חשוב לדעת מה המחירים ומה אתם יכולים לצפות מהביקור שלכם.

מחירי כרטיסים

עלות הכניסה לעיר הקרח באילת משתנה בהתאם לסוג הכרטיס שרוכשים. הכרטיס הבסיסי כולל כניסה למשטח ההחלקה וגישה לציוד ההחלקה על הקרח. כרטיס זה עולה 40 שקלים למבוגרים ו-30 שקלים לילדים. אם אתם מחפשים חוויה מקיפה יותר, תוכלו לרכוש את כרטיס ה-VIP. כרטיס זה כולל כניסה למשטח ההחלקה על הקרח, גישה לציוד ההחלקה על הקרח ומשקה חינם. כרטיס VIP עולה 70 שקלים למבוגרים ו-50 שקלים לילדים.

ציוד החלקה על הקרח

אם אין לכם ציוד החלקה על הקרח, תוכלו לשכור אותו בעיר הקרח באילת. עלות השכרת ציוד החלקה על הקרח היא 10 שקלים לאדם.

פעילויות נוספות

בנוסף להחלקה על הקרח, עיר הקרח באילת מציעה מגוון פעילויות נוספות. פעילויות אלה כוללות הוקי קרח, קרלינג ופיסול קרח. עלות הפעילויות הללו משתנה בהתאם לפעילות.

מזון ומשקאות

עיר הקרח באילת מציעה גם מגוון אפשרויות מזון ומשקאות. אפשרויות אלה כוללות שתייה חמה וקרה, חטיפים וארוחות. עלות המזון והמשקאות משתנה בהתאם לפריט.

סיכום מחיר עיר הקרח אילת

כדי לעזור לכם לתכנן את ביקורכם בעיר הקרח באילת, ריכזנו עבורכם את סיכום המחירים.

סוג כרטיס מחיר למבוגר (ש"ח) מחיר ילד (ש"ח)
בסיסי 40 30
VIP 70 50
ציוד החלקה על הקרח 10 10

עיר הקרח באילת היא מקום נהדר לבלות בו יום עם משפחה וחברים. עם מגוון הפעילויות והאטרקציות שלו, יש משהו לכל אחד. ועם המחירים המפורטים למעלה, אתה יכול לתכנן את הביקור שלך מבלי לשבור את הכיס. למידע נוסף על עיר הקרח באילת, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

דילוג לתוכן