דף הבית » מידע מקצועי » מלון ים סוף אילת מחיר ללילה

מלון ים סוף אילת מחיר ללילה

2023-06-01 20:22:00+02:00

מלון ים סוף אילת מחיר ללילה

מלון ים סוף אילת ממוקם בעיר היפה אילת, ישראל. זהו מלון מפואר המציע מגוון רחב של שירותים ושירותים. האורחים יכולים ליהנות מהנוף המדהים של הים האדום, כמו גם מהאטרקציות הסמוכות. המלון ממוקם גם בנוחות ליד שדה התעופה ואטרקציות פופולריות אחרות. עם מיקומו הנהדר והשירותים המצוינים, מלון ים סוף אילת הוא בחירה מצוינת למטיילים המחפשים שהות נוחה ומפנקת.

שירותים ושירותים

מלון ים סוף אילת מציע מגוון שירותים ושירותים על מנת להפוך את שהותכם לנוחה ומהנה ככל האפשר. המלון מציע ספא בשירות מלא, מרכז כושר ובריכת שחייה. האורחים יכולים גם ליהנות ממגוון מסעדות וברים, כמו גם ממרכז עסקים וחדרי ישיבות. המלון מציע גם מגוון פעילויות, כגון טניס, גולף וספורט מים.

מקומות לינה

מלון ים סוף אילת מציע מגוון מקומות אירוח שיתאימו לצרכיו של כל מטייל. המלון מציע חדרים סטנדרטיים, סוויטות ווילות. כל החדרים מצוידים במתקנים מודרניים, כגון מיזוג אוויר, טלוויזיות בעלות מסך שטוח ואינטרנט אלחוטי. הסוויטות והווילות מציעות שירותים נוספים, כגון מרפסות פרטיות וג'קוזי.

מחיר ללילה

המחיר ללילה במלון ים סוף אילת משתנה בהתאם לסוג החדר ולזמן השנה. חדרים סטנדרטיים מתחילים בסביבות ה-400 ש"ח ללילה, כאשר סוויטות ווילות מתחילות בסביבות ה-800 ש"ח ללילה. המחירים עשויים להשתנות גם בהתאם לעונה ולזמינות.

מידע נוסף

מלון ים סוף אילת מציע מגוון חבילות והנחות לאורחים. אלה כוללים הנחות לשהייה ארוכת טווח, וכן חבילות מיוחדות למשפחות וקבוצות. המלון מציע גם מגוון פעילויות ואירועים, כגון מוזיקה חיה ומופעים.

מקום

מלון ים סוף אילת ממוקם בנוחות ליד שדה התעופה ואטרקציות פופולריות נוספות. המלון נמצא גם בסמוך לחוף הים ולאטרקציות נוספות כמו אקווריום אילת וגן החיות של אילת.

ביקורות

מלון ים סוף אילת זכה לביקורות חיוביות מאורחים. אורחים רבים שיבחו את המלון על השירותים המצוינים שלו, הצוות הידידותי והמיקום הנהדר. המלון זכה לשבחים גם על הניקיון והחדרים הנוחים שלו.

סיכום

מלון ים סוף אילת הוא בחירה מצוינת למטיילים המחפשים שהות יוקרתית ונוחה באילת, ישראל. המלון מציע מגוון שירותים ושירותים, כמו גם מיקום נוח בקרבת שדה התעופה ואטרקציות נוספות. המחיר ללילה במלון משתנה בהתאם לסוג החדר ולזמן השנה. האורחים גם שיבחו את המלון על השירותים המצוינים שלו, הצוות הידידותי והמיקום הנהדר.

טבלת מחירים

סוג חדר מחיר ללילה (ש"ח)
חדר סטנדרטי 400
סְוִיטָה 800
וִילָה 800

משאבים נוספים

דילוג לתוכן