דף הבית » מידע מקצועי » מלון לאונרדו פלאזה אילת מחיר – מדריך מקיף

מלון לאונרדו פלאזה אילת מחיר – מדריך מקיף

2023-06-01 21:55:00+02:00

היכרות עם מלון לאונרדו פלאזה אילת

מלון לאונרדו פלאזה אילת הוא אחד המלונות המפוארים בעיר. מלון זה ממוקם בלב אילת ומציע נופים מדהימים של הים האדום וההרים שמסביב. המלון ידוע בשירות ובמתקנים המצוינים שלו, כמו גם במחירים התחרותיים שלו. בין אם אתם מחפשים חופשה רומנטית או חופשה משפחתית, מלון לאונרדו פלאזה אילת הוא הבחירה המושלמת.

מלון לאונרדו פלאזה אילת מחיר

מלון לאונרדו פלאזה אילת מציע מגוון סוגי חדרים ומחירים. המחירים משתנים בהתאם לעונה ולסוג החדר שתבחרו. המלון מציע חדרי סטנדרט, חדרי משפחה, סוויטות ועוד. המחירים מתחילים בסביבות 500 ש"ח ללילה לחדר סטנדרטי ומגיעים עד סביבות 1500 ש"ח ללילה לסוויטה.

חדרי סטנדרט

חדרי הסטנדרט במלון לאונרדו פלאזה אילת נוחים ומרווחים. הם מגיעים עם מיטת קינג סייז, טלוויזיה בעלת מסך שטוח, מיני בר וחדר רחצה פרטי. מחירי חדרים סטנדרטיים החל מ-500 ₪ ללילה.

חדרי משפחה

חדרי משפחה במלון לאונרדו פלאזה אילת מתאימים למשפחות. הם מגיעים עם שתי מיטות קווין סייז, טלוויזיה בעלת מסך שטוח, מיני בר וחדר רחצה פרטי. מחירי חדרי משפחה החל מ-700 ₪ ללילה.

סוויטות

הסוויטות במלון לאונרדו פלאזה אילת מפנקות ומרווחות. הם מגיעים עם מיטת קינג סייז, טלוויזיה בעלת מסך שטוח, מיני בר וחדר רחצה פרטי. מחירי הסוויטות החל מ-1500 ₪ ללילה.

שירותים ושירותים נוספים

מלון לאונרדו פלאזה אילת מציע מגוון שירותים ושירותים נוספים. במלון בריכה חיצונית, ספא, מרכז כושר ומסעדה. המלון מציע גם שירות הסעות מ/אל שדה התעופה.

מלון לאונרדו פלאזה אילת סיכום מחיר

סוג חדר מחיר (ש"ח)
חדר סטנדרטי 500
חדר משפחה 700
סְוִיטָה 1500

מלון לאונרדו פלאזה אילת הוא אחד המלונות המפוארים בעיר. עם הנופים המדהימים, השירות המצוין והמחירים התחרותיים, זוהי הבחירה המושלמת לחופשה רומנטית או לחופשה משפחתית. בין אם אתם מחפשים חדר סטנדרטי, חדר משפחה או סוויטה, במלון לאונרדו פלאזה אילת יש משהו לכולם. עם השירותים והשירותים הנוספים שלו, אתם יכולים להיות בטוחים שהשהות שלכם במלון לאונרדו פלאזה אילת תהיה אחת לזכור.

דילוג לתוכן