דף הבית » מידע מקצועי » מלון מרידיאן אילת מחיר

מלון מרידיאן אילת מחיר

2023-05-03 17:16:00+02:00

היכרות עם מלון מרידיאן אילת

מלון מרידיאן אילת הוא מלון מפואר הממוקם בלב העיר אילת, ישראל. ממוקם על הים האדום, המלון מציע נופים מדהימים של הים וההרים שמסביב. המלון ידוע בשירות ובמתקנים המצוינים שלו, והוא מהווה יעד פופולרי עבור אנשי עסקים ונופש כאחד. המלון מציע מגוון חדרים, סוויטות ווילות, כולם מצוידים במתקני נוחות מודרניים וריהוט יוקרתי. המלון כולל גם ספא, מרכז כושר, ומספר מסעדות וברים.

למה לצפות ממלון מרידיאן אילת

מלון מרידיאן אילת מציע מגוון חדרים וסוויטות, כולם מצוידים במתקני נוחות מודרניים וריהוט יוקרתי. המלון כולל גם ספא, מרכז כושר, ומספר מסעדות וברים. המלון מציע גם מגוון פעילויות ואטרקציות, לרבות בריכת שחייה, מגרשי טניס ומגרש גולף. המלון מציע גם מגוון חבילות והנחות לאורחים.

מלון מרידיאן אילת מחיר

מחיר השהות במלון מרידיאן אילת משתנה בהתאם לסוג החדר ומשך השהייה. המחירים מתחילים בסביבות 500 ש"ח ללילה לחדר סטנדרטי ויכולים להגיע עד סביבות 2000 ש"ח ללילה לסוויטה. המלון מציע גם מגוון חבילות והנחות לאורחים, לרבות הנחות לשהייה ארוכת טווח ומבצעים מיוחדים לקבוצות.

מחירי חדרים סטנדרטיים

מחירי החדרים הסטנדרטיים במלון מרידיאן אילת מתחילים בסביבות ה-500 ₪ ללילה. חדרי הסטנדרט מצוידים במתקני נוחות מודרניים וריהוט יוקרתי. החדרים כוללים גם מרפסת או טרסה פרטית עם נוף לים האדום.

מחירי הסוויטות

מחירי הסוויטות במלון מרידיאן אילת מתחילים בסביבות 1000 ש"ח ללילה. הסוויטות מצוידות במתקני נוחות מודרניים וריהוט יוקרתי. הסוויטות כוללות גם מרפסת או טרסה פרטית עם נוף לים האדום.

מחירי וילות

מחירי הוילות במלון מרידיאן אילת מתחילים בסביבות 1500 ש"ח ללילה. הווילות מצוידות במתקני נוחות מודרניים וריהוט יוקרתי. הווילות כוללות גם מרפסת או טרסה פרטית עם נוף לים האדום.

הנחות וחבילות

מלון מרידיאן אילת מציע מגוון חבילות והנחות לאורחים. המלון מציע הנחות לשהייה ארוכת טווח ומבצעים מיוחדים לקבוצות. המלון מציע גם מגוון פעילויות ואטרקציות, לרבות בריכת שחייה, מגרשי טניס ומגרש גולף.

סיכום

מלון מרידיאן אילת הוא מלון מפואר הממוקם בלב העיר אילת, ישראל. המלון מציע מגוון חדרים, סוויטות ווילות, כולם מצוידים במתקני נוחות מודרניים וריהוט יוקרתי. המלון כולל גם ספא, מרכז כושר, ומספר מסעדות וברים. מחיר השהות במלון מרידיאן אילת משתנה בהתאם לסוג החדר ומשך השהייה. המחירים מתחילים בסביבות 500 ש"ח ללילה לחדר סטנדרטי ויכולים להגיע עד סביבות 2000 ש"ח ללילה לסוויטה. המלון מציע גם מגוון חבילות והנחות לאורחים, לרבות הנחות לשהייה ארוכת טווח ומבצעים מיוחדים לקבוצות. למידע נוסף על מלון מרידיאן אילת, בקרו ביוטיוב .

דילוג לתוכן