דף הבית » מידע מקצועי » מלון לגונה אילת מחיר ללילה

מלון לגונה אילת מחיר ללילה

2023-06-02 03:13:00+02:00

מלון לגונה אילת: מלון יוקרתי בלב אילת

מלון לגונה אילת הוא מלון מפואר הממוקם בלב אילת, ישראל. מלון זה מציע לאורחים חוויה ייחודית עם הנופים המדהימים של הים האדום והקרבה שלו לאטרקציות הרבות של העיר. המלון ידוע גם בשירות ובמתקנים המצוינים שלו, מה שהופך אותו לבחירה המושלמת לחופשה מרגיעה. המלון מציע מגוון חדרים וסוויטות, כולם מגיעים עם מתקנים מודרניים וריהוט נוח. האורחים יכולים לבחור בין חדרי סטנדרט, חדרי דלוקס וסוויטות. כל החדרים כוללים מיזוג אוויר, טלוויזיות בעלות מסך שטוח ואינטרנט אלחוטי חינם. המלון מציע גם מגוון אפשרויות לסעודה, לרבות מסעדה, בר ובר לצד הבריכה.

מלון לגונה אילת מחיר ללילה

המחיר ללילה במלון לגונה אילת משתנה בהתאם לסוג החדר ולזמן השנה. חדרים סטנדרטיים מתחילים בסביבות 500 ש"ח ללילה, בעוד שחדרי דלוקס מתחילים בסביבות 800 ש"ח ללילה. הסוויטות מתחילות בסביבות 1,200 ₪ ללילה. המחירים עשויים להשתנות גם בהתאם לעונה ולזמינות. המלון מציע גם מגוון חבילות והנחות לאורחים. חבילות אלו יכולות לכלול הנחות על ארוחות, טיפולי ספא ושירותים נוספים. האורחים יכולים גם לנצל את תוכנית הנאמנות של המלון, המציעה הנחות על שהייה עתידית.

שירותים במלון

מלון לגונה אילת מציע מגוון שירותים להנאת האורחים. במלון בריכת שחייה, מרכז כושר וספא. האורחים יכולים גם לנצל את מרכז העסקים של המלון, המציע מגוון שירותים, לרבות הדפסה, פקסים והעתקה. המלון מציע גם מגוון פעילויות להנאת האורחים. האורחים יכולים לקחת חלק בשיעורי יוגה, ספורט מים ופעילויות אחרות. המלון מציע גם מגוון אפשרויות בילוי, לרבות מוזיקה חיה, סרטים ומופעים.

מיקום ותחבורה

מלון לגונה אילת ממוקם בלב אילת, מה שמאפשר גישה נוחה לאטרקציות הרבות של העיר. המלון נמצא גם קרוב לשדה התעופה, מה שמקל על ההגעה מהמלון וממנו. המלון מציע גם שירות הסעות מ/אל שדה התעופה. המלון מציע גם מגוון אפשרויות תחבורה לאורחים. האורחים יכולים לנצל את שירות ההסעות של המלון, המציע הסעות מ/אל שדה התעופה ואטרקציות אחרות בקרבת מקום. האורחים יכולים גם להיעזר בשירות השכרת הרכב של המלון, המציע רכבים להשכרה במחיר מוזל. מלון לגונה אילת הוא הבחירה המושלמת לחופשה יוקרתית ומרגיעה. עם הנופים המדהימים של הים האדום והקרבה שלו לאטרקציות הרבות של העיר, מלון זה מציע לאורחים חוויה ייחודית. המלון מציע גם מגוון שירותים ושירותים, מה שהופך אותו לבחירה המושלמת לשהייה מרגיעה ומהנה.

דילוג לתוכן