דף הבית » מידע מקצועי » מלון קווין שיבא אילת מחיר ללילה

מלון קווין שיבא אילת מחיר ללילה

2023-06-02 06:28:00+02:00

מלון קווין שיבא אילת: שהות יוקרתית בלב אילת

מלון קווין שיבא אילת הוא מלון מפואר הממוקם בלב אילת, ישראל. עם הנוף המדהים של הים האדום והמיקום הנוח שלו, המלון הוא היעד המושלם לשהייה מרגיעה ומהנה. המלון מציע מגוון שירותים ושירותים, לרבות בריכת שחייה, מרכז כושר, ספא ומסעדה. האורחים יכולים גם לנצל את שירות ההסעות החינמי של המלון לאטרקציות הסמוכות.

מלון המלכה שיבא אילת: שירותים ושירותים

מלון המלכה שיבא אילת מציע מגוון שירותים ושירותים על מנת להפוך את שהותכם לנוחה ומהנה ככל האפשר. המלון כולל בריכת שחייה, מרכז כושר, ספא ומסעדה. המלון מציע גם שירות הסעות חינם לאטרקציות סמוכות. בריכת השחייה של המלון היא מקום נהדר להירגע בו ולטבול. הבריכה מוקפת בגנים שופעים ומחוממת במהלך חודשי החורף. מרכז הכושר מצויד בציוד מודרני ומציע מגוון חוגים ופעילויות. הספא מציע מגוון טיפולים ושירותים, לרבות עיסוי, טיפולי פנים וטיפולי גוף. המסעדה מגישה מגוון מנות בינלאומיות ומציעה מבחר רחב של יינות ומשקאות חריפים.

מלון קווין שיבא אילת: מחירים ללילה

מלון המלכה שיבא אילת מציע מגוון מחירים ללילה, בהתאם לסוג החדר ומשך השהייה. המלון מציע חדרי סטנדרט, חדרי דלוקס וסוויטות. חדרים סטנדרטיים החל מ-590 שקל ללילה, חדרי דלוקס החל מ-790 שקל ללילה, וסוויטות החל מ-990 שקל ללילה.

מלון קווין שיבא אילת: הזמינו את שהותכם עוד היום

מלון קווין שיבא אילת הוא היעד המושלם לשהות יוקרתית ורגועה בלב אילת. עם הנוף המדהים של הים האדום ומיקומו הנוח, המלון מציע מגוון שירותים ושירותים על מנת להפוך את שהותכם לנוחה ומהנה ככל האפשר. להזמנת שהות במלון המלכה שיבא אילת היכנסו לאתר המלון או התקשרו ישירות למלון.

למידע נוסף על מלון המלכה שיבא אילת

אם תרצו ללמוד עוד על מלון המלכה שיבא אילת, תוכלו לבקר באתר האינטרנט של המלון או לקרוא עוד על המלון בויקיפדיה .

מלון המלכה שיבא אילת מחיר ללילה: סיכום

סוג חדר מחיר ללילה (ש"ח)
חדר סטנדרטי 590
חדר דלוקס 790
סְוִיטָה 990

מלון קווין שיבא אילת הוא מלון מפואר הממוקם בלב אילת, ישראל. המלון מציע מגוון שירותים ושירותים, לרבות בריכת שחייה, מרכז כושר, ספא ומסעדה. האורחים יכולים גם לנצל את שירות ההסעות החינמי של המלון לאטרקציות הסמוכות. המחירים ללילה מתחילים ב-590 שקלים לחדרי סטנדרט, 790 שקלים לחדרי דלוקס ו-990 שקלים לסוויטות. להזמנת שהות במלון המלכה שיבא אילת היכנסו לאתר המלון או התקשרו ישירות למלון.

דילוג לתוכן