דף הבית » מידע מקצועי » מלון קלאב אין אילת מחיר

מלון קלאב אין אילת מחיר

2023-06-02 15:58:00+02:00

מלון קלאב אין אילת מחיר

מלון קלאב אין אילת הוא בחירה מצוינת למטיילים המחפשים שהות נוחה ומשתלמת בעיר היפה אילת. ממוקם בלב העיר, המלון מציע מגוון שירותים ושירותים על מנת להפוך את שהותכם למהנה ככל האפשר. ממיקומו הנוח ועד לחדריו המודרניים והנוחים, מלון קלאב אין אילת הוא המקום המושלם לשהות בו לחופשה מרגיעה ומהנה.

מקום

מלון קלאב אין אילת ממוקם בלב העיר, במרחק דקות ספורות מחוף הים ומאטרקציות נוספות. המלון קרוב גם למרכזי קניות, מסעדות ואטרקציות נוספות, מה שהופך אותו למקום המושלם לשהות בו לשהייה נוחה ומהנה.

שירותים ושירותים

מלון קלאב אין אילת מציע מגוון שירותים ושירותים על מנת להפוך את שהותכם לנוחה ומהנה ככל האפשר. המלון מציע דלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה, אינטרנט אלחוטי חינם, מסעדה, בר ומרכז כושר. המלון מציע גם מגוון פעילויות ובידור, לרבות בריכת שחייה, ספא וסאונה.

חדרים

מלון קלאב אין אילת מציע מגוון חדרים מודרניים ונוחים לבחירה. החדרים מצוידים במיזוג אוויר, טלוויזיה בעלת מסך שטוח, מיני מקרר וחדר רחצה פרטי. המלון מציע גם מגוון סוויטות וחדרי משפחה, מה שהופך אותו למקום המושלם לשהות בו לחופשה משפחתית.

מחיר

מלון קלאב אין אילת מציע מגוון מחירים המתאימים לכל התקציבים. מחיר החדר הסטנדרטי מתחיל ב-250 ₪ ללילה. המלון מציע גם מגוון חבילות והנחות, מה שהופך אותו למקום המושלם לשהות בו לחופשה בתקציב נמוך.

טבלת מחירים של מלון קלאב אין אילת

סוג חדר מחיר
חדר סטנדרטי ₪250
סְוִיטָה ₪350
חדר משפחה ₪450

מלון קלאב אין אילת הוא המקום המושלם לשהות בו לשהייה נוחה ומשתלמת בעיר היפה אילת. עם מיקומו הנוח, החדרים המודרניים והנוחים, ומגוון השירותים והשירותים, מלון קלאב אין אילת הוא המקום המושלם לשהות בו לחופשה מרגיעה ומהנה. למידע נוסף על המלון והמחירים שלו, בקר במלון קלאב אין אילת מחיר .

דילוג לתוכן