דף הבית » מידע מקצועי » מלון קראון פלאזה אילת מחיר

מלון קראון פלאזה אילת מחיר

2023-06-02 21:12:00+02:00

סקירה של מלון קראון פלאזה אילת מחיר

מלון קראון פלאזה אילת הוא מלון מפואר הממוקם בעיר היפה אילת, ישראל. המלון מציע מגוון שירותים ושירותים, לרבות ספא, מרכז כושר ומגוון מסעדות. המלון מציע גם מגוון אפשרויות לינה, מחדרי סטנדרט ועד סוויטות. עם מיקומו הנוח והמתקנים המצוינים, מלון קראון פלאזה אילת הוא בחירה מצוינת עבור אלו המחפשים שהות נוחה ומפנקת באילת.

טווח מחירים

המחירים של מלון קראון פלאזה אילת משתנים בהתאם לסוג הלינה ולזמן השנה. חדרים סטנדרטיים מתחילים בסביבות ה-400 ש"ח ללילה, כאשר הסוויטות עשויות לעלות עד 1,000 ש"ח ללילה. המחירים משתנים גם בהתאם לתקופת השנה, כאשר מחירי עונת השיא גבוהים ממחירי עונת השיא.

חדרי סטנדרט

חדרי הסטנדרט במלון קראון פלאזה אילת נוחים ומרווחים, עם מגוון שירותים הכוללים מיזוג אוויר, טלוויזיה בעלת מסך שטוח ומיני בר. מחירי החדרים הסטנדרטיים מתחילים בסביבות ה-400 ₪ ללילה, כאשר המחירים עולים בעונת השיא.

סוויטות

מלון קראון פלאזה אילת מציע גם מגוון סוויטות, גדולות ומפנקות יותר מחדרי סטנדרט. הסוויטות מגיעות עם מגוון שירותים, לרבות אזור מגורים נפרד, מטבחון ומרפסת. מחירי הסוויטות מתחילים בסביבות 800 ₪ ללילה, כאשר המחירים עולים בעונת השיא.

הצעות מיוחדות

מלון קראון פלאזה אילת מציע גם מגוון מבצעים, לרבות הנחות לשהייה ארוכה והזמנות מוקדמות. הצעות אלו יכולות לסייע בהוזלת עלות האירוח, מה שהופך את המלון לבחירה מצוינת עבור אלו המחפשים שהות יוקרתית באילת.

שירותים ושירותים

מלון קראון פלאזה אילת מציע מגוון שירותים ושירותים, לרבות ספא, מרכז כושר ומגוון מסעדות. המלון מציע גם מגוון פעילויות, כגון שחייה, טניס וכדורעף חופים. המלון מציע גם מגוון שירותים, כגון כביסה, ניקוי יבש והשכרת רכב.

סיכום

מלון קראון פלאזה אילת הוא מלון מפואר הממוקם בעיר היפה אילת, ישראל. המלון מציע מגוון שירותים ושירותים, לרבות ספא, מרכז כושר ומגוון מסעדות. המלון מציע גם מגוון אפשרויות לינה, מחדרי סטנדרט ועד סוויטות. מחירי חדרים סטנדרטיים מתחילים בסביבות ה-400 ש"ח ללילה, כאשר הסוויטות יכולות לעלות עד 1,000 ש"ח ללילה. המחירים משתנים גם בהתאם לתקופת השנה, כאשר מחירי עונת השיא גבוהים ממחירי עונת השיא. המלון מציע גם מגוון מבצעים מיוחדים, לרבות הנחות לשהיות ארוכות והזמנות מוקדמות. עם מיקומו הנוח והמתקנים המצוינים, מלון קראון פלאזה אילת הוא בחירה מצוינת עבור אלו המחפשים שהות נוחה ומפנקת באילת.

טבלת מחירים

דִיוּר מחיר (ש"ח)
חדר סטנדרטי 400 – 800
סְוִיטָה 800 – 1,000

למידע נוסף על מלון קראון פלאזה אילת ומחיריו, בקרו ביוטיוב .

דילוג לתוכן