דף הבית » מידע מקצועי » מלון קראון פלאזה אילת מחיר

מלון קראון פלאזה אילת מחיר

2023-05-17 09:26:00+02:00

מלון קראון פלאזה אילת: סקירה כללית

מלון קראון פלאזה אילת הוא מלון מפואר הממוקם בלב העיר אילת, ישראל. המלון מציע מגוון שירותים ושירותים, לרבות מרכז כושר, ספא ובריכת שחייה. המלון כולל גם מגוון מסעדות וברים, כמו גם מרכז עסקים. המלון ממוקם בנוחות ליד החוף, קניות ואטרקציות נוספות. מלון קראון פלאזה אילת, עם מיקומו המעולה והשירותים היוקרתיים שלו, הוא היעד המושלם לשהייה מרגיעה ומהנה.

מלון קראון פלאזה אילת מחיר

מלון קראון פלאזה אילת מציע מגוון סוגי חדרים ומחירים. המלון מציע חדרי סטנדרט, חדרי דלוקס וסוויטות. חדרים סטנדרטיים מתחילים ב-400 ש"ח ללילה, בעוד שחדרי דלוקס מתחילים ב-600 ש"ח ללילה. החל מ-900 ₪ לסוויטות ללילה. המחירים משתנים בהתאם לעונה ולזמינות. המלון מציע גם מגוון חבילות והנחות. כך למשל מציע המלון חבילת “Stay and Play” הכוללת שהות של שני לילות בחדר סטנדרטי, ארוחת בוקר וסיבוב גולף במועדון הגולף אילת הסמוך. החבילה החל מ-1,200 ₪ לאדם. המלון מציע גם חבילת "חופשה רומנטית", הכוללת שהות של שני לילות בחדר דלוקס, ארוחת בוקר וארוחת ערב רומנטית לשניים. החבילה מתחילה ב-2,000 ₪ לאדם. מלון קראון פלאזה אילת מציע גם מגוון הנחות לאורחים המזמינים את שהותם מראש. אורחים המזמינים לפחות 30 יום מראש יכולים לקבל הנחה של 10% על שהותם. אורחים המזמינים לפחות 60 יום מראש יכולים לקבל הנחה של 20% על שהותם.

שירותים ושירותים

מלון קראון פלאזה אילת מציע מגוון שירותים ושירותים כדי להפוך את שהותכם למהנה יותר. המלון כולל מרכז כושר, ספא ובריכת שחייה. המלון מציע גם מגוון מסעדות וברים, כמו גם מרכז עסקים. המלון ממוקם בנוחות ליד חוף הים, קניות ואטרקציות נוספות. המלון מציע גם מגוון שירותים, כגון כביסה וניקוי יבש, שירותי קונסיירז' ושירות חדרים 24 שעות ביממה. המלון מציע גם אינטרנט אלחוטי חינם בכל רחבי המלון.

הזמינו את שהותכם במלון קראון פלאזה אילת

מלון קראון פלאזה אילת הוא היעד המושלם לשהייה מרגיעה ומהנה. עם מיקומו המעולה והשירותים היוקרתיים, המלון מציע מגוון סוגי חדרים ומחירים המתאימים לכל תקציב. המלון מציע גם מגוון חבילות והנחות, כמו גם מגוון שירותים ושירותים. למידע נוסף על המלון ולהזמנת שהות, בקרו באתר מלון קראון פלאזה אילת .

דילוג לתוכן