דף הבית » מידע מקצועי » מלכת שבא אילת – חוויה יוקרתית

מלכת שבא אילת – חוויה יוקרתית

2023-06-03 03:19:00+02:00

ברוכים הבאים למלכת שבא אילת

מלכת שבא אילת הינו מלון 5 כוכבים הממוקם בלב העיר ומציע חוויה יוקרתית לאורחיו. המלון ממוקם במיקום מעולה, קרוב לחוף הים, מרכזי קניות ואטרקציות נוספות. המלון מציע מגוון שירותים ושירותים, כגון בריכת שחייה, ספא, מרכז כושר ומסעדה.

שירותים ושירותים

מלכת שבא אילת מציעה מגוון שירותים ושירותים לאורחיה. במלון בריכת שחייה חיצונית גדולה, ספא, מרכז כושר ומסעדה. המלון מציע גם מגוון פעילויות, כגון שיעורי יוגה, מגרשי טניס ומועדון ילדים. המלון מציע גם מגוון שירותים, כגון דלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה, שירות קונסיירז' ושירותי כביסה. המלון מציע גם אינטרנט אלחוטי חינם בכל רחבי המלון.

דִיוּר

מלכת שבא אילת מציעה מגוון אפשרויות אירוח, החל מחדרי סטנדרט ועד סוויטות. כל החדרים מצוידים במיזוג אוויר, טלוויזיה בעלת מסך שטוח וחדר רחצה פרטי. הסוויטות כוללות גם מרפסת פרטית עם נוף לעיר.

אוכל

מלכת שבא אילת מציעה מגוון אפשרויות לסעודה, לרבות מסעדה, בר ובית קפה. המסעדה מגישה מגוון מנות בינלאומיות, בעוד שהבר מציע מבחר של משקאות וחטיפים. בית הקפה מגיש מגוון של כיבוד קל ומשקאות.

מחירים

מלכת שבא אילת מציעה מגוון מחירים עבור האירוח ושירותיה. החדרים הסטנדרטיים מתחילים ב-500 שקל ללילה, בעוד שהסוויטות החל מ-800 שקל ללילה. גם מחירי המסעדה והבר נוחים, עם ארוחות החל מ-50 שקלים ומשקאות החל מ-20 שקלים.

דעה אישית

מלכת שבא אילת היא אופציה מצוינת למי שמחפש חוויה יוקרתית בעיר. המלון מציע מגוון שירותים ושירותים, כמו גם מחירים נוחים. הצוות ידידותי ועוזר, והחדרים נוחים ומאובזרים היטב. אני בהחלט ממליץ על מלון זה לכל מי שמחפש חוויה יוקרתית באילת.

דילוג לתוכן