דף הבית » מידע מקצועי » ממלכת הקרח אילת מחיר – סקירה כללית

ממלכת הקרח אילת מחיר – סקירה כללית

2023-06-03 05:30:00+02:00

מהי ממלכת הקרח אילת?

ממלכת הקרח אילת היא אטרקציה תיירותית ייחודית ומרגשת הממוקמת בעיר היפה אילת, ישראל. זהו פארק קרח מקורה הכולל מגוון פעילויות ואטרקציות, כולל החלקה על הקרח, מגלשות קרח ואפילו בר קרח. הפארק פתוח כל השנה, והמבקרים יכולים ליהנות מהטמפרטורות הקרירות של פארק הקרח גם בחודשי הקיץ החמים ביותר.

למה לצפות ב-Ice Kingdom אילת

בביקור בממלכת הקרח באילת, המבקרים יכולים לצפות למצוא מגוון פעילויות ואטרקציות. הפארק כולל משטח החלקה על הקרח, מגלשת קרח, בר קרח ועוד מגוון פעילויות. המבקרים יכולים ליהנות גם מהנופים היפים של הים האדום מהפארק.

ממלכת הקרח אילת מחירים

ממלכת הקרח אילת מציעה מגוון אפשרויות כרטיסים למבקרים. המחירים משתנים בהתאם לסוג הכרטיס הנרכש ומספר האנשים בקבוצה.

כרטיסים בודדים

כרטיסים בודדים לממלכת הקרח אילת עולים 80 ₪ לאדם. כרטיס זה כולל גישה למשטח ההחלקה על הקרח, למגלשת הקרח ולבר הקרח.

כרטיסים קבוצתיים

כרטיסים קבוצתיים לממלכת הקרח אילת עולים 70 ₪ לאדם לקבוצות של 10 ומעלה. כרטיס זה כולל גישה למשטח ההחלקה על הקרח, למגלשת הקרח ולבר הקרח.

אטרקציות נוספות ב-Ice Kingdom אילת

בנוסף למשטח ההחלקה על הקרח, מגלשת הקרח ובר הקרח, מציעה ממלכת הקרח באילת גם מגוון אטרקציות נוספות. המבקרים יכולים ליהנות ממגוון משחקים אינטראקטיביים, כגון חווית מציאות מדומה, קולנוע 4D ומגרש מיני גולף.

ממלכת הקרח אילת שעות

ממלכת הקרח אילת פתוחה כל יום בין השעות 10:00-22:00.

סיכום

ממלכת הקרח אילת היא אטרקציה תיירותית ייחודית ומרגשת הממוקמת בעיר היפה אילת, ישראל. המבקרים יכולים ליהנות ממגוון פעילויות ואטרקציות, לרבות החלקה על הקרח, מגלשות קרח ואפילו בר קרח. הפארק מציע מגוון אפשרויות לכרטיסים, כאשר כרטיסים בודדים בעלות של 80 ₪ לאדם וכרטיסים קבוצתיים בעלות של 70 ₪ לאדם לקבוצות של 10 ₪ ומעלה. מלבד משטח ההחלקה על הקרח, מגלשת הקרח ובר הקרח, מציעה ממלכת הקרח באילת גם מגוון אטרקציות נוספות כמו חווית מציאות מדומה, קולנוע 4D ומגרש מיני גולף. ממלכת הקרח אילת פתוחה כל יום בין השעות 10:00-22:00.

סוג כרטיס מחיר
אִישִׁי 80 ש"ח
קבוצה (10+) 70 ש"ח

משאבים נוספים

  • למידע נוסף על ממלכת הקרח אילת, בקר בכתובת he.wikipedia.org .
  • לצפייה בסרטונים על ממלכת הקרח אילת, בקר ב-youtube.com .
דילוג לתוכן