דף הבית » חופים באילת » מסעדת חוף אילת פתוחה בשבת

מסעדת חוף אילת פתוחה בשבת

מסעדת חוף אילת פתוחה בשבת

מסעדת חוף אילת פתוחה בשבת

מסעדת חוף אילת היא מקום נהדר ליהנות בו מארוחה תוך כדי התבוננות ביופיו של החוף. המסעדה ממוקמת בלב אילת, צופה לחוף ומציעה מגוון מנות טעימות. בין אם אתם מחפשים ארוחת צהריים קלה או ארוחת ערב רומנטית, במסעדה יש משהו לכולם.

תַפרִיט

התפריט במסעדת חוף אילת כולל מגוון מנות, ממנות ישראליות מסורתיות ועד למטבח בינלאומי. המסעדה מציעה גם מבחר אפשרויות צמחוניות וטבעוניות. התפריט מתעדכן באופן שוטף על מנת להבטיח ללקוחות את החוויה הטובה ביותר האפשרית.

מקום

מסעדת חוף אילת ממוקמת בלב אילת, במרחק צעדים ספורים מחוף הים. המסעדה פתוחה שבעה ימים בשבוע, אך בשבתות היא פתוחה בין השעות 9:00-23:00. המסעדה היא מקום נהדר ליהנות מארוחה תוך כדי התבוננות ביופיו של החוף.

אַטמוֹספֵרָה

האווירה במסעדת חוף אילת נינוחה ומזמינה. למסעדה יש אווירה נינוחה, עם מקומות ישיבה נוחים וצוות ידידותי. למסעדה יש גם נוף נהדר של החוף, מה שהופך אותה למקום נהדר ליהנות מארוחה תוך כדי התבוננות ביופיו של החוף.

אירועים

מסעדת חוף אילת מארחת גם מגוון אירועים במהלך השנה. ממוזיקה חיה ועד לארוחות ערב מיוחדות, המסעדה היא מקום נהדר ליהנות מבילוי לילי. המסעדה מארחת גם אירועים מיוחדים לחגים ולאירועים אחרים.

סיכום

מסעדת חוף אילת היא מקום נהדר ליהנות בו מארוחה תוך כדי התבוננות ביופיו של החוף. המסעדה מציעה מגוון מנות, ממנות ישראליות מסורתיות ועד למטבח בינלאומי. המסעדה פתוחה שבעה ימים בשבוע, אך בשבתות היא פתוחה בין השעות 9:00-23:00. המסעדה מארחת גם מגוון אירועים במהלך השנה, ממוזיקה חיה ועד לארוחות ערב מיוחדות. למידע נוסף על מסעדת חוף אילת, בקרו ביוטיוב .

דילוג לתוכן