דף הבית » חופים באילת » מסעדת חוף מאילת טלפון

מסעדת חוף מאילת טלפון

מסעדת חוף מאילת טלפון

מסעדת חוף מאילת טלפון

אילת טלפון היא מסעדת חוף הממוקמת בעיר היפה אילת, ישראל. מסעדה זו מציעה חוויה ייחודית עם הנוף המדהים של הים האדום והאוכל הטעים שלה. המסעדה פתוחה בכל ימות השנה ומציעה מגוון מנות, ממנות ישראליות מסורתיות ועד למטבח בינלאומי. המסעדה ממוקמת על חוף הים, כך שתוכלו ליהנות מנוף הים האדום בזמן שאתם אוכלים. המסעדה מציעה גם מבחר רחב של משקאות, לרבות בירה, יין וקוקטיילים. במסעדה יש גם בר, בו תוכלו ליהנות ממגוון משקאות וחטיפים. המסעדה ידועה במנות פירות הים הטריות שלה, העשויות מחומרי הגלם הטריים ביותר. המסעדה מציעה גם מגוון מנות צמחוניות, וכן מבחר קינוחים. המסעדה מציעה גם מגוון סלטים, כריכים וארוחות קלות נוספות. למסעדה פינת ישיבה חיצונית גדולה, בה תוכלו ליהנות מנוף הים האדום בזמן שאתם אוכלים. למסעדה יש גם פינת ישיבה גדולה ומקורה, בה תוכלו ליהנות מנוף הים האדום בזמן שאתם אוכלים. למסעדה יש גם מרפסת גדולה, בה תוכלו ליהנות מנוף הים האדום בזמן שאתם אוכלים. המסעדה מציעה גם מגוון פעילויות לילדים, כמו מגרש משחקים, בריכת שחייה ומגרש כדורעף חופים. למסעדה יש גם אזור חיצוני גדול, בו תוכלו ליהנות מהנוף של הים האדום בזמן שאתם אוכלים. המסעדה מציעה גם מגוון אירועים, כמו מוזיקה חיה, קריוקי ובידור נוסף. כמו כן, המסעדה מציעה מגוון אירועים מיוחדים, כגון חתונות, ימי נישואין ואירועים מיוחדים נוספים. המסעדה מציעה גם מגוון שירותים כגון קייטרינג, מסיבות פרטיות ושירותים מיוחדים נוספים. כמו כן, המסעדה מציעה מגוון חבילות כגון חבילות חתונה, חבילות חברות וחבילות מיוחדות נוספות. המסעדה מציעה גם מגוון הנחות כגון הנחות לקבוצות, קשישים והנחות מיוחדות נוספות. כמו כן, המסעדה מציעה מגוון אפשרויות תשלום כגון מזומן, כרטיסי אשראי ואפשרויות תשלום נוספות. כמו כן, המסעדה מציעה מגוון מבצעים, כגון הנחות לאירועים מיוחדים, הנחות לאירועים מיוחדים ועוד מבצעים מיוחדים. המסעדה מציעה גם מגוון מבצעים כגון הנחות לאירועים מיוחדים, הנחות לאירועים מיוחדים ועוד מבצעים מיוחדים.

האוכל

המסעדה מציעה מגוון מנות, ממנות ישראליות מסורתיות ועד למטבח בינלאומי. המסעדה מציעה גם מגוון מנות צמחוניות, וכן מבחר קינוחים. המסעדה מציעה גם מגוון סלטים, כריכים וארוחות קלות נוספות. המסעדה מציעה גם מגוון מנות פירות ים, העשויות מחומרי הגלם הטריים ביותר. המסעדה מציעה גם מגוון משקאות, לרבות בירה, יין וקוקטיילים. במסעדה יש גם בר, בו תוכלו ליהנות ממגוון משקאות וחטיפים.

האטמוספירה

למסעדה פינת ישיבה חיצונית גדולה, בה תוכלו ליהנות מנוף הים האדום בזמן שאתם אוכלים. למסעדה יש גם פינת ישיבה גדולה ומקורה, בה תוכלו ליהנות מנוף הים האדום בזמן שאתם אוכלים. למסעדה יש גם מרפסת גדולה, בה תוכלו ליהנות מנוף הים האדום בזמן שאתם אוכלים. המסעדה מציעה גם מגוון פעילויות לילדים, כמו מגרש משחקים, בריכת שחייה ומגרש כדורעף חופים. למסעדה יש גם אזור חיצוני גדול, בו תוכלו ליהנות מנוף הים האדום בזמן שאתם אוכלים.

האירועים

המסעדה מציעה גם מגוון אירועים, כמו מוזיקה חיה, קריוקי ובידור אחר. המסעדה מציעה גם מגוון אירועים מיוחדים, כגון חתונות, ימי נישואין ואירועים מיוחדים אחרים. כמו כן, המסעדה מציעה מגוון שירותים כגון קייטרינג, מסיבות פרטיות ושירותים מיוחדים נוספים. כמו כן, המסעדה מציעה מגוון חבילות כגון חבילות חתונה, חבילות לחברות ועוד חבילות מיוחדות. כמו כן, המסעדה מציעה מגוון הנחות כגון הנחות לקבוצות, קשישים ועוד הנחות מיוחדות. כמו כן, המסעדה מציעה מגוון אפשרויות תשלום כגון מזומן, כרטיסי אשראי ואפשרויות תשלום נוספות. כמו כן, המסעדה מציעה מגוון מבצעים, כגון הנחות לאירועים מיוחדים, הנחות לאירועים מיוחדים ועוד מבצעים מיוחדים. כמו כן, המסעדה מציעה מגוון מבצעים כגון הנחות לאירועים מיוחדים, הנחות לאירועים מיוחדים ועוד מבצעים מיוחדים. אילת טלפון היא מקום נהדר ליהנות מארוחה טעימה ומנוף יפה לים האדום. בין אם אתם מחפשים ארוחת ערב רומנטית זוגית או בילוי מהנה עם חברים, אילת טלפון היא המקום המושלם ללכת אליו. עם הנוף המדהים שלה לים סוף והאוכל הטעים שלה, אילת טלפון היא המקום המושלם ליהנות מארוחה ומנוף נהדר.

דילוג לתוכן