דף הבית » חופים באילת » תפריט מחירים בחוף הדקל אילת: כל מה שצריך לדעת

תפריט מחירים בחוף הדקל אילת: כל מה שצריך לדעת

תפריט מחירים בחוף הדקל אילת: כל מה שצריך לדעת

היכרות עם חוף הדקלים אילת

חוף הדקל אילת היא מסעדה פופולרית הממוקמת בעיר אילת, ישראל. המסעדה ידועה במטבח הים תיכוני הטעים שלה ובנופים המדהימים של הים האדום. המסעדה פעילה מאז תחילת שנות ה-2000 והפכה למועדפת בקרב מקומיים ותיירים כאחד. המסעדה ממוקמת במיקום מעולה, ממש על חוף הים. למסעדה פינת ישיבה חיצונית גדולה, וכן פינת ישיבה פנימית. למסעדה יש גם בר ומטבח בשירות מלא. המסעדה פתוחה לארוחות צהריים וערב, והיא מציעה מגוון מנות, כולל פירות ים, פסטה וסלטים. חוף הדקלים אילת הוא מקום נהדר ליהנות מארוחה עם חברים ובני משפחה. במסעדה אווירה נינוחה והצוות ידידותי וקשוב. המסעדה מציעה גם מגוון משקאות, לרבות בירה, יין וקוקטיילים.

תפריט מחירים בחוף הדקל אילת

לחוף הדקלים אילת יש מגוון מנות בתפריט, והמחירים סבירים. המסעדה מציעה מגוון מנות ראשונות כמו חומוס, פלאפל וטאבולה. המנות העיקריות כוללות דגים בגריל, שווארמה וקבב. המסעדה מציעה גם מגוון סלטים, כמו סלט יווני ופטוש. המסעדה מציעה גם מגוון קינוחים, כמו בקלאווה וגלידה. מחירי המנות נעים בין 10 ל-30 שקלים. המסעדה מציעה גם מגוון משקאות, לרבות בירה, יין וקוקטיילים. מחירי המשקאות נעים בין 10 ל-20 שקלים.

למה לצפות בחוף הדקל אילת

כשאתם מבקרים בחוף הדקל אילת, תוכלו לצפות לקבל את פניכם על ידי צוות ידידותי ואווירה נינוחה. למסעדה פינת ישיבה חיצונית גדולה, וכן פינת ישיבה פנימית. למסעדה יש גם בר ומטבח בשירות מלא. המסעדה פתוחה לארוחות צהריים וערב, והיא מציעה מגוון מנות, כולל פירות ים, פסטה וסלטים. המסעדה מציעה גם מגוון משקאות, לרבות בירה, יין וקוקטיילים. במסעדה אווירה נינוחה והצוות ידידותי וקשוב. המסעדה מציעה גם מגוון קינוחים, כמו בקלאווה וגלידה.

חוות דעת על חוף הדקל אילת

חוף הדקלים אילת זכה לביקורות חיוביות מלקוחות. הלקוחות שיבחו את המסעדה על האוכל הטעים, הצוות הידידותי והנופים המדהימים של הים האדום. הלקוחות גם שיבחו את המסעדה על מחיריה הסבירים.

המקצוענים

• אוכל טעים• צוות ידידותי• נופים מדהימים של ים סוף• מחירים סבירים

הרמאים

• מקומות ישיבה מוגבלים • אפשרויות תפריט מוגבלות

סיכום

חוף הדקל אילת היא מסעדה פופולרית הממוקמת בעיר אילת, ישראל. המסעדה ידועה במטבח הים תיכוני הטעים שלה ובנופים המדהימים של הים האדום. במסעדה אווירה נינוחה והצוות ידידותי וקשוב. המסעדה מציעה גם מגוון מנות, משקאות וקינוחים במחירים נוחים.

שאלות ותשובות

ש: האם חוף הדקל אילת פתוח לצהריים וערב?

ת: כן, חוף הדקלים אילת פתוח לארוחות צהריים וערב. המסעדה מציעה מגוון מנות, משקאות וקינוחים במחירים נוחים.

ש: האם The Palm Beach Eilat מציע מקומות ישיבה בחוץ?

ת: כן, בחוף הדקל אילת יש פינת ישיבה חיצונית גדולה וגם פינת ישיבה פנימית.

ש: האם The Palm Beach Eilat מציע מגוון משקאות?

ת: כן, הדקל ביץ' אילת מציע מגוון משקאות, כולל בירה, יין וקוקטיילים.

סיכום

חוף הדקל אילת היא מסעדה פופולרית הממוקמת בעיר אילת, ישראל. המסעדה ידועה במטבח הים תיכוני הטעים שלה ובנופים המדהימים של הים האדום. במסעדה אווירה נינוחה והצוות ידידותי וקשוב. המסעדה מציעה גם מגוון מנות, משקאות וקינוחים במחירים נוחים. למסעדה יש גם פינת ישיבה חיצונית גדולה, וכן פינת ישיבה פנימית. למסעדה יש גם בר ומטבח בשירות מלא. המסעדה פתוחה לארוחות צהריים וערב, והיא מציעה מגוון מנות, כולל פירות ים, פסטה וסלטים. המסעדה מציעה גם מגוון משקאות, לרבות בירה, יין וקוקטיילים. חוף הדקל אילת זכה לביקורות חיוביות מלקוחות, ששיבחו את המסעדה על האוכל הטעים, הצוות הידידותי והנופים המדהימים של הים האדום.

דילוג לתוכן