דף הבית » חופים באילת » מסעדת חוף מגדלור אילת: השוואה מהירה

מסעדת חוף מגדלור אילת: השוואה מהירה

מסעדת חוף מגדלור אילת: השוואה מהירה

מסעדת חוף מגדלור אילת: השוואה מהירה

מסעדת חוף מגדלור אילת היא יעד פופולרי בקרב תיירים ומקומיים כאחד. המסעדה ממוקמת בלב אילת ומציעה חווית אוכל ייחודית עם נופים מדהימים של ים סוף וההרים מסביב. עם האוכל הטעים, הצוות הידידותי והתפאורה היפה, אין זה פלא מדוע כל כך הרבה אנשים נוהרים למסעדה הזו.

מקום

מסעדת חוף מגדלור אילת ממוקמת בלב אילת, במרחק דקות ספורות מחוף הים. המסעדה ממוקמת על גבעה המשקיפה על הים האדום ומספקת נוף מדהים של הים וההרים מסביב. המסעדה נגישה בקלות ברכב, באוטובוס או במונית, מה שהופך אותה למקום נוח למבקרים ולמקומיים כאחד.

תַפרִיט

מסעדת חוף מגדלור אילת מציעה מגוון רחב של מנות, החל ממטבח ישראלי מסורתי ועד מנות בינלאומיות. התפריט כולל מגוון מנות ראשונות, סלטים, מרקים, מנות עיקריות וקינוחים. המסעדה מציעה גם מבחר מנות צמחוניות וטבעוניות, וכן מבחר אפשרויות ללא גלוטן.

אַטמוֹספֵרָה

האווירה במסעדת חוף מגדלור אילת נינוחה ומזמינה. למסעדה תחושה נעימה וביתית, עם מקומות ישיבה נוחים ואווירה חמה ומזמינה. הצוות ידידותי וקשוב, והמסעדה תמיד נקייה ומטופחת.

מחיר

מסעדת חוף מגדלור אילת במחיר סביר, כאשר רוב המנות נעות בין 10 ל-20 דולר. המסעדה מציעה גם מגוון הנחות ומבצעים, מה שהופך אותה לאופציה נהדרת עבור בעלי תקציב מוגבל.

השוואה מהירה

תכונה מסעדת חוף מגדלור אילת
מקום בלב אילת, במרחק דקות ספורות מחוף הים
תַפרִיט מטבח ישראלי מסורתי, מנות בינלאומיות, אפשרויות צמחוניות וטבעוניות ואפשרויות ללא גלוטן
אַטמוֹספֵרָה תחושה נעימה, ביתית, ישיבה נוחה ואווירה חמה ומזמינה
מחיר רוב המנות נעות בין 10 ל-20 דולר, עם הנחות ומבצעים זמינים

מסעדת חוף מגדלור אילת היא אופציה מצוינת למי שמחפש חווית אוכל ייחודית באילת. עם הנופים המדהימים של הים האדום וההרים שמסביב, האוכל הטעים, הצוות הידידותי והמחירים הגיוניים, אין זה פלא מדוע כל כך הרבה אנשים נוהרים למסעדה הזו. בין אם אתם מחפשים ארוחת ערב רומנטית לשניים או בילוי לילי מהנה עם חברים, מסעדת חוף מגדלור אילת בטוח תשמח.

דילוג לתוכן