דף הבית » חופים באילת » מסעדת חוף מיקונוס אילת

מסעדת חוף מיקונוס אילת

מסעדת חוף מיקונוס אילת

מסעדת חוף מיקונוס אילת

מסעדת חוף מיקונוס אילת היא מסעדת חוף פופולרית הממוקמת בעיר אילת, ישראל. המסעדה ממוקמת ממש על החוף ומציעה לסועדים נוף מדהים של הים האדום. המסעדה ידועה במטבח הים תיכוני הטעים שלה, הכולל מגוון מנות פירות ים, כמו גם מנות יווניות מסורתיות. המסעדה מציעה גם מבחר רחב של יינות ובירות, כמו גם בר מלא.

תַפרִיט

מסעדת חוף מיקונוס אילת מציעה מגוון רחב של מנות, החל ממנות יווניות מסורתיות ועד התמחויות של פירות ים. התפריט כולל מגוון מנות ראשונות כמו חומוס, צזיקי וסלט יווני. המנות העיקריות כוללות דגים בגריל, שיש קבב ומוסקה. המסעדה מציעה גם מבחר מנות צמחוניות, כמו פלאפל ועלי גפן ממולאים. לקינוח, הסועדים יכולים ליהנות מבקלווה, יוגורט יווני וקינוחים יווניים מסורתיים אחרים.

מקום

מסעדת חוף מיקונוס אילת ממוקמת ממש על חוף הים בעיר אילת. המסעדה נגישה בקלות ברכב, ויש שפע של חניה זמינה. המסעדה פתוחה שבעה ימים בשבוע, בין השעות 11:00-23:00. המסעדה פתוחה גם לארוחות צהריים וערב, ומומלץ להזמין מקום.

אַטמוֹספֵרָה

למסעדת חוף חוף מיקונוס אילת יש אווירה נינוחה ומזמינה. המסעדה מעוצבת בעיצוב יווני מסורתי, והצוות ידידותי וקשוב. למסעדה יש גם פינת ישיבה חיצונית, בה יוכלו הסועדים ליהנות מנוף החוף והים האדום. למסעדה יש גם בר מלא, בו יוכלו הסועדים ליהנות ממגוון יינות ובירות. מסעדת חוף מיקונוס אילת היא המקום המושלם ליהנות מארוחה טעימה תוך כדי נוף מהמם של הים האדום. בין אם אתם מחפשים ארוחת ערב רומנטית לשניים או בילוי לילי מהנה עם חברים, מסעדת חוף מיקונוס אילת היא המקום המושלם ללכת אליו. למידע נוסף, בקר למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

דילוג לתוכן