דף הבית » מוצרי אפל » מספר טלפון ביג אפל פיצה ירושלים

מספר טלפון ביג אפל פיצה ירושלים

מספר טלפון ביג אפל פיצה ירושלים

ביג אפל פיצה ירושלים

ביג אפל פיצה ירושלים היא מסעדת פיצה פופולרית בעיר ירושלים. היא ידועה בפיצות הטעימות שלה, העשויות מחומרי גלם טריים ושילוב ייחודי של תבלינים. המסעדה פועלת כבר למעלה מ-20 שנה והיא מועדפת בקרב מקומיים ותיירים כאחד. המסעדה מציעה מגוון פיצות, כולל פשטידות בסגנון איטלקי קלאסי, כמו גם פיצות מיוחדות כמו פיצה התפוח הגדול, המיוצרת עם תערובת ייחודית של תבלינים ומעל גבינת מוצרלה טרייה. המסעדה מציעה גם מגוון צדדים, לרבות סלטים, לחם שום ועוד. פיצה תפוח גדולה ירושלים פתוחה שבעה ימים בשבוע, בין השעות 11:00-23:00. המסעדה מציעה גם שירותי משלוחים, כך שתוכלו ליהנות מהפיצות הטעימות שלהם בנוחות של ביתכם.

מספר טלפון ביג אפל פיצה ירושלים

אם תרצו להזמין פיצה מ-Big Apple Pizza Jerusalem, ניתן להתקשר למסעדה בטלפון 02-622-2222. המסעדה מציעה גם הזמנה מקוונת, כך שתוכל לבצע את ההזמנה מהנוחות של הבית שלך.

ביג אפל פיצה ירושלים תפריט

ביג אפל פיצה ירושלים מציעה מגוון פיצות, לרבות פשטידות בסגנון איטלקי קלאסי, וכן פיצות מיוחדות כמו פיצה ביג אפל, העשויה בתערובת תבלינים ייחודית ומעליה גבינת מוצרלה טרייה. המסעדה מציעה גם מגוון צדדים, לרבות סלטים, לחם שום ועוד.

פיצה

ביג אפל פיצה ירושלים מציעה מגוון פיצות, לרבות פשטידות בסגנון איטלקי קלאסי, וכן פיצות מיוחדות כמו פיצה ביג אפל, העשויה בתערובת תבלינים ייחודית ומעליה גבינת מוצרלה טרייה.

צדדים

ביג אפל פיצה ירושלים מציעה גם מגוון צדדים, לרבות סלטים, לחם שום ועוד.

מְסִירָה

ביג אפל פיצה ירושלים מציעה שירותי משלוחים, כך שתוכלו ליהנות מהפיצות הטעימות שלהם בנוחות הבית שלכם.

ביג אפל פיצה ירושלים סיכום

ביג אפל פיצה ירושלים היא מסעדת פיצה פופולרית בעיר ירושלים. היא ידועה בפיצות הטעימות שלה, העשויות מחומרי גלם טריים ושילוב ייחודי של תבלינים. המסעדה מציעה מגוון פיצות, לרבות פשטידות בסגנון איטלקי קלאסי, וכן פיצות מיוחדות כמו פיצה התפוח הגדול, העשויה בתערובת תבלינים ייחודית ומעליה גבינת מוצרלה טרייה. המסעדה מציעה גם מגוון צדדים, לרבות סלטים, לחם שום ועוד. Big Apple Pizza Jerusalem פתוחה שבעה ימים בשבוע, בין השעות 11:00-23:00, ומציעה שירותי משלוחים כך שתוכלו ליהנות מהפיצות הטעימות שלהם בנוחות הבית שלכם. למידע נוסף, תוכלו לבקר באתר האינטרנט שלהם כאן , או לצפות בסרטון על המסעדה כאן .

דילוג לתוכן