דף הבית » מוצרי אפל » בית הכרם סניף פיצה ביג תפוח: מדריך מקיף

בית הכרם סניף פיצה ביג תפוח: מדריך מקיף

בית הכרם סניף פיצה ביג תפוח: מדריך מקיף

מהי פיצה גדולה של בית הכרם?

בית הכרם פיצה ביג תפוח היא רשת פיצה פופולרית באילת, ישראל. היא ידועה בפיצות הטעימות והטריות שלה, העשויות עם המרכיבים הטריים ביותר. הרשת קיימת מאז תחילת שנות ה-2000 ומאז הפכה למרכיב עיקרי בעיר. בפיצה התפוח הגדול בבית הכרם יש מגוון רחב של פיצות, מפשטידות בסגנון איטלקי קלאסי ועד אפשרויות יצירתיות יותר. התפריט כולל גם סלטים, כריכים ומנות אחרות בהשראה איטלקית. המסעדה מציעה גם מגוון משקאות, לרבות בירה, יין ומשקאות קלים.

היסטוריה של פיצה התפוח הגדול של בית הכרם

בית הכרם פיצה ביג תפוח נוסדה בשנת 2002 על ידי שני אחים, יוסי ואבי כהן. לאחים הייתה תשוקה לפיצה ורצו להביא את הפיצה הטובה ביותר לאילת. הם פתחו את המסעדה הראשונה שלהם בעיר וצברו במהירות קהל נאמן. מאז, הרשת גדלה וכוללת מספר מקומות ברחבי אילת. הרשת הפכה למקום פופולרי בקרב מקומיים ותיירים כאחד. המסעדה ידועה בצוות הידידותי והאוכל הטעים שלה.

תפריט בבית הכרם פיצה תפוח גדולה

בית הכרם פיצה גדולה מציעה מגוון רחב של פיצות, מפשטידות בסגנון איטלקי קלאסי ועד אפשרויות יצירתיות יותר. התפריט כולל גם סלטים, כריכים ומנות אחרות בהשראה איטלקית. המסעדה מציעה גם מגוון משקאות, לרבות בירה, יין ומשקאות קלים. הפיצה הפופולרית ביותר בבית הכרם פיצה תפוח גדולה היא מרגריטה הקלאסית. פיצה זו עשויה עם עגבניות טריות, גבינת מוצרלה ובזיליקום. פיצות פופולריות נוספות כוללות את ה-Quatro Formaggi, אשר עשוי מארבעה סוגי גבינות שונים, ואת Diavola, אשר עשוי עם סלמי חריף ופלפלים.

סלטים וכריכים

בית הכרם ביג תפוח פיצה מציעה גם מגוון סלטים וכריכים. הסלטים עשויים מחומרי גלם טריים וניתנים להתאמה אישית עם מגוון תוספות. הכריכים עשויים מלחם טרי וניתן למלא אותם במגוון בשרים, גבינות וירקות.

קינוחים

פיצה גדולה של בית הכרם מציעה גם מגוון קינוחים. הקינוח הפופולרי ביותר הוא הטירמיסו, שעשוי משכבות של ליידיפינגרס ספוגות באספרסו וגבינת מסקרפונה. קינוחים פופולריים אחרים כוללים את עוגת השוקולד ופאי התפוחים.

מַשׁקָאוֹת

בית הכרם פיצה תפוח גדולה מציעה גם מגוון משקאות, לרבות בירה, יין ומשקאות קלים. המסעדה מציעה גם מבחר קוקטיילים מיוחדים, כמו ה-Aperol Spritz וה-Negroni.

דעתי האישית

אני מעריץ של פיצה גדולה של בית הכרם מאז ביקרתי לראשונה באילת. הפיצה תמיד טרייה וטעימה, והצוות תמיד ידידותי ועוזר. למסעדה יש אווירה נהדרת והיא מקום נהדר לאכול בו. התפריט מגוון ומציע משהו לכל אחד. אני ממליץ בחום על פיצה גדולה של בית הכרם לכל מי שמחפש חווית פיצה מעולה.

שאלות ותשובות

מהי הפיצה הפופולרית ביותר ב-Big Apple Pizza בית הכרם?

הפיצה הפופולרית ביותר בבית הכרם פיצה גדולה היא מרגריטה הקלאסית. פיצה זו עשויה עם עגבניות טריות, גבינת מוצרלה ובזיליקום.

האם בית הכרם Big Apple Pizza מציע משלוחים?

כן, בית הכרם פיצה תפוח גדולה מציעה משלוחים. המסעדה מציעה משלוחים ברדיוס מסוים מהמסעדה.

האם פיצה גדולה של בית הכרם מציעה אפשרויות ללא גלוטן?

כן, בית הכרם Big Apple Pizza מציע אפשרויות ללא גלוטן. המסעדה מציעה קרום ללא גלוטן ומגוון תוספות ללא גלוטן.

סיכום

בית הכרם פיצה ביג תפוח היא רשת פיצה פופולרית באילת, ישראל. המסעדה ידועה בפיצות הטעימות והטריות שלה, העשויות עם חומרי הגלם הטריים ביותר. התפריט כולל מגוון פיצות, סלטים, כריכים ומנות נוספות בהשראה איטלקית. המסעדה מציעה גם מגוון משקאות, לרבות בירה, יין ומשקאות קלים. בית הכרם פיצה תפוח גדולה היא מקום נהדר לאכול בו ארוחה חובה לכל מי שמבקר באילת.

דילוג לתוכן