דף הבית » מידע מקצועי » סחלב אילת מחיר ללילה – מדריך מקיף

סחלב אילת מחיר ללילה – מדריך מקיף

2023-05-12 19:58:00+02:00

סחלב אילת מחיר ללילה – מדריך מקיף

הסחלב אילת הוא מלון מפואר הממוקם בלב העיר. הוא מציע מגוון סוגי חדרים, שירותים ושירותים כדי להפוך את שהותכם לנוחה ומהנה ככל האפשר. במדריך זה נסתכל על מחיר סחלב אילת ללילה, כמו גם על סוגי החדרים השונים והמתקנים הקיימים.

סוגי חדרים ומחירים

הסחלב אילת מציע מגוון סוגי חדרים, כל אחד עם השירותים והמאפיינים הייחודיים לו. המחירים לכל סוג חדר משתנים בהתאם לעונה ולזמינות. להלן מבט על סוגי החדרים השונים והמחירים שלהם:

חדר סטנדרטי

חדר סטנדרט הוא סוג החדר המשתלם ביותר באורכידאה אילת. הוא כולל מיטת קינג סייז, חדר רחצה פרטי, טלוויזיה בעלת מסך שטוח ואינטרנט אלחוטי חינם. המחיר לחדר סטנדרט הוא 550 ₪ ללילה.

חדר דלוקס

חדר הדלוקס נמצא צעד אחד מהחדר הסטנדרטי. הוא כולל מיטת קינג סייז, חדר רחצה פרטי, טלוויזיה בעלת מסך שטוח ואינטרנט אלחוטי חינם. בנוסף, חדר הדלוקס כולל גם מיני מקרר ומרפסת עם נוף לעיר. המחיר לחדר דלוקס הוא 750 ₪ ללילה.

סְוִיטָה

הסוויטה היא סוג החדר המפואר ביותר בסחלב אילת. הוא כולל מיטת קינג סייז, חדר רחצה פרטי, טלוויזיה בעלת מסך שטוח, אינטרנט אלחוטי חינם, מקרר קטן ומרפסת עם נוף לעיר. בנוסף, הסוויטה כוללת גם אזור מגורים נפרד ומטבח מאובזר. המחיר לסוויטה הוא ₪1,000 ללילה.

שירותים ושירותים

הסחלב אילת מציע מגוון שירותים ושירותים על מנת להפוך את שהותכם לנוחה ומהנה ככל האפשר. להלן מבט על כמה מהשירותים והשירותים הזמינים:

מסעדה ובר

לסחלב אילת יש מסעדה ובר באתר, המציעים מגוון מנות ומשקאות טעימים. המסעדה פתוחה לארוחות בוקר, צהריים וערב, והבר פתוח עד מאוחר בלילה.

חדר כושר

לסחלב אילת יש מרכז כושר מאובזר, המציע מגוון ציוד אירובי ואימוני כוח. מרכז הכושר פתוח 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

ספא ובריכה

לסחלב אילת יש ספא ובריכה במקום, המציע מגוון טיפולים ושירותים. הספא פתוח מ-9:00 עד 21:00, והבריכה פתוחה מ-8:00 עד 22:00.

המבצעים הטובים ביותר

הסחלב אילת מציע מגוון מבצעים והנחות כדי להפוך את שהותכם למשתלמת יותר. הנה הצצה לכמה מהעסקאות הטובות ביותר שקיימות:

הנחה לתחילת ציפור

הסחלב אילת מציע הנחה ל-Early Bird לאורחים המזמינים את השהות שלהם לפחות 30 יום מראש. אורחים המנצלים את ההנחה הזו יכולים לחסוך עד 20% מהמחיר הרגיל.

הנחה שבועית

הסחלב אילת מציע הנחה שבועית לאורחים השוהים 7 לילות לפחות. אורחים המנצלים את ההנחה הזו יכולים לחסוך עד 10% מהמחיר הרגיל.

הנחה קבוצתית

הסחלב אילת מציע הנחה קבוצתית לקבוצות של 10 ומעלה. אורחים המנצלים את ההנחה הזו יכולים לחסוך עד 15% מהמחיר הרגיל.

סיכום

הסחלב אילת הינו מלון מפואר הממוקם בלב העיר. הוא מציע מגוון סוגי חדרים, שירותים ושירותים כדי להפוך את שהייתכם לנוחה ומהנה ככל האפשר. במדריך זה, בדקנו את מחיר סחלב אילת ללילה, כמו גם את סוגי החדרים והשירותים השונים הזמינים. בדקנו גם כמה מהעסקאות הטובות ביותר הזמינות, כדי שתוכל לחסוך כסף בשהות שלך. בין אם אתם מחפשים שהות יוקרתית או אופציה חסכונית, בסחלב אילת יש משהו לכולם.

דילוג לתוכן