דף הבית » מידע מקצועי » ספא יערות הכרמל מחיר אילת – מדריך מקיף

ספא יערות הכרמל מחיר אילת – מדריך מקיף

2023-06-05 08:48:00+02:00

היכרות עם ספא יערות הכרמל אילת

ספא יערות הכרמל אילת הוא ספא יוקרתי הממוקם בלב אילת, ישראל. זהו מקום של רגיעה והתחדשות, המציע מגוון רחב של שירותים וטיפולים. הספא ידוע בזכות שירות הלקוחות המצוין שלו, השירותים היוקרתיים וחוויות הספא הייחודיות שלו. בין אם אתם מחפשים עיסוי מרגיע, טיפול פנים יוקרתי או חווית ספא ייחודית, בספא יערות הכרמל אילת יש משהו לכל אחד.

שירותים וטיפולים המוצעים בספא יערות הכרמל אילת

ספא יערות הכרמל אילת מציע מגוון רחב של שירותים וטיפולים. מעיסויים וטיפולי פנים ועד לטיפולי גוף וחבילות ספא, יש משהו לכל אחד. כמו כן, הספא מציע מגוון חבילות מיוחדות, כגון "ריטריט זוגי" וחבילת "הרפיה אולטימטיבית". עיסויים הם אחד השירותים הפופולריים ביותר המוצעים בספא יערות הכרמל אילת. הספא מציע מגוון טכניקות עיסוי, לרבות עיסוי שוודי, רקמות עמוק ואבנים חמות. כל עיסוי מותאם לצרכיו והעדפותיו של האדם. טיפולי פנים הם שירות פופולרי נוסף המוצע בספא יערות הכרמל אילת. הספא מציע מגוון טיפולי פנים, לרבות טיפולי אנטי אייג'ינג, לחות והבהרת פנים. כל טיפול פנים מותאם לסוג העור וצרכיו. טיפולי גוף זמינים גם בספא יערות הכרמל אילת. טיפולים אלו כוללים עטיפת גוף, פילינג ופילינג. כל טיפול גוף מותאם לצרכיו והעדפותיו של האדם. חבילות ספא זמינות גם בספא יערות הכרמל אילת. חבילות אלו כוללות מגוון שירותים, כגון עיסויים, טיפולי פנים וטיפולי גוף. הספא מציע גם חבילות מיוחדות, כמו "ריטריט זוגי" וחבילת "הרפיה אולטימטיבית".

ספא יערות הכרמל אילת מחירים

ספא יערות הכרמל אילת מציע מגוון שירותים וטיפולים במחירים נוחים. העיסויים נעים בין 150 ש"ח ל-350 ש"ח, תלוי בסוג העיסוי ואורך הפגישה. טיפולי הפנים נעים בין 150 ש"ח ל-250 ש"ח, תלוי בסוג הפנים ואורך הפגישה. טיפולי הגוף נעים בין 150 ש"ח ל-250 ש"ח, תלוי בסוג הטיפול ואורך הפגישה. חבילות ספא נעות בין 500 ש"ח ל-1000 ש"ח, תלוי בסוג החבילה ואורך המפגש.

שירותים נוספים בספא יערות הכרמל אילת

בנוסף לשירותים והטיפולים המוצעים בספא יערות הכרמל אילת, הספא מציע גם מגוון שירותים נוספים. שירותים אלו כוללים שירותי מניקור ופדיקור, שעווה ואיפור. כמו כן, הספא מציע מגוון חבילות מיוחדות, כמו "ריטריט זוגי" וחבילת "הרפיה אולטימטיבית".

סיכום

ספא יערות הכרמל אילת הוא ספא יוקרתי הממוקם בלב אילת, ישראל. הספא מציע מגוון רחב של שירותים וטיפולים, לרבות עיסויים, טיפולי פנים, טיפולי גוף וחבילות ספא. הספא מציע גם מגוון שירותים נוספים כמו מניקור ופדיקור, שירותי שעווה ואיפור. מחירי השירותים והטיפולים נעים בין 150 ₪ ל- 1000 ₪ בהתאם לסוג השירות ומשך המפגש. למידע נוסף על ספא יערות הכרמל אילת, בקרו בעמוד היוטיוב שלהם.

דילוג לתוכן