דף הבית » מוצרי אפל » פיונה אפל – קפה מלון מציג שירי חורף

פיונה אפל – קפה מלון מציג שירי חורף

פיונה אפל – קפה מלון מציג שירי חורף

פיונה אפל – קפה מלון מציג שירי חורף

בית הקפה של פיונה אפל מציג שירי חורף הוא אלבום אוסף שיצא בשנת 2006. האלבום כולל שילוב של קאברים ושירים מקוריים של אפל ואמנים אחרים. הוא שוחרר כחלק מסדרת Hotel Café Presents, אשר נוצרה כדי להציג את המיטב של סצנת הזמר-יוצר בלוס אנג'לס.

ההיסטוריה של האלבום

האלבום יצא בשנת 2006 כחלק מסדרת Hotel Café Presents. הסדרה נוצרה כדי להציג את מיטב סצנת הזמר-יוצר בלוס אנג'לס. האלבום כולל שילוב של קאברים ושירים מקוריים של אפל ואמנים אחרים. האלבום זכה להצלחה קריטית, כאשר מבקרים רבים שיבחו את כתיבת השירים והביצועים הווקאליים של אפל. זה גם זכה להצלחה מסחרית, והגיע למקום הראשון במצעד הבילבורד המובילים Heatseekers ולמקום השני במצעד האלבומים העצמאיים של בילבורד.

רשימת רצועות

האלבום כולל שילוב של קאברים ושירים מקוריים של אפל ואמנים אחרים. רשימת השירים היא כדלקמן: 1. "מכונה יוצאת דופן" (פיונה אפל)2. "איך שאני מרגיש" (פיונה אפל)3. "פושע" (פיונה אפל)4. "מתנת פרידה" (פיונה אפל)5. "איטי כמו דבש" (פיונה אפל)6. "שקית נייר" (פיונה אפל)7. "מעבר ליקום" (הביטלס)8. "הטעם הראשון" (פיונה אפל)9. "לא על אהבה" (פיונה אפל)10. "אוי טוב" (פליטווד מק)11. "אני יודע" (פיונה אפל)12. "לישון לחלום" (פיונה אפל)13. "אני לא יכול לעזור לך יותר" (פיונה אפל)14. "על הדרך" (פיונה אפל)15. "תחזירי אותו" (פיונה אפל)

קבלת פנים ביקורתית

האלבום זכה להצלחה קריטית, כאשר מבקרים רבים שיבחו את כתיבת השירים והביצועים הווקאליים של אפל. רולינג סטון העניקה לאלבום ארבעה מתוך חמישה כוכבים, ושיבח את "העומק הרגשי" ו"העיבודים המורכבים" של אפל. AllMusic העניקה לאלבום ארבעה וחצי מתוך חמישה כוכבים, וכינתה אותו "אוסף שירים יפהפה להפליא".

הופעה מסחרית

האלבום זכה להצלחה מסחרית, והגיע למקום הראשון במצעד Billboard Top Heatseekers ולמקום השני במצעד Billboard Top Independent Albums. זה גם הגיע למקום החמישים ותשע במצעד בילבורד 200.

סיכום

בית הקפה של פיונה אפל מציג שירי חורף הוא אלבום אוסף שיצא בשנת 2006. האלבום כולל שילוב של קאברים ושירים מקוריים של אפל ואמנים אחרים. זו הייתה הצלחה ביקורתית ומסחרית, כאשר מבקרים רבים שיבחו את כתיבת השירים והביצועים הווקאליים של אפל. האלבום הגיע למקום הראשון במצעד Billboard Top Heatseekers ולמקום השני במצעד Billboard Top Independent Albums. למידע נוסף על פיונה אפל והמוזיקה שלה, בקר ביוטיוב או בוויקיפדיה .

דילוג לתוכן