דף הבית » מידע מקצועי » פיצה כמעט חינם אילת – מחיר, שעות פתיחה ועוד

פיצה כמעט חינם אילת – מחיר, שעות פתיחה ועוד

2023-06-06 02:00:00+02:00

מהי פיצה כמעט חינם אילת?

פיצה כמעט חינם אילת היא פיצה פופולרית הממוקמת בלב אילת, ישראל. פיצה זו מציעה מגוון רחב של פיצות טעימות, מגבינה קלאסית ועד פשטידות מיוחדות ייחודיות. המסעדה מציעה גם מגוון צדדים, לרבות סלטים, לחם שום ועוד. המסעדה ידועה בצוות הידידותי שלה ובמחירים מעולים.

מה המחירים בפיצה כמעט חינם אילת?

כמעט חינם פיצה אילת ידועה במחירים הנהדרים שלה. המסעדה מציעה מגוון פיצות, מגבינה קלאסית ועד לפשטידות מיוחדות ייחודיות. המחירים נעים בין 25 ₪ לפיצת גבינה קטנה ועד 65 ₪ לפיצה מיוחדת גדולה. המסעדה מציעה גם מגוון צדדים כמו סלטים, לחם שום ועוד. מחירי הדפנות נעים בין 10 ש"ח ל-25 ש"ח.

מהן שעות הפתיחה של כמעט חינם פיצה אילת?

כמעט חינם פיצה אילת פתוח שבעה ימים בשבוע. המסעדה פתוחה בין השעות 11:00-23:00 בימים ראשון עד חמישי, ובין השעות 11:00-12:00 בימי שישי ושבת.

איך האווירה בפיצה כמעט חינם אילת?

כמעט חינם פיצה אילת ידועה בצוות הידידותי והאווירה הרגועה שלה. המסעדה היא מקום נהדר לחטוף ביס מהיר לאכול או לבלות עם חברים. המסעדה גם ידידותית למשפחות, מה שהופך אותה למקום מצוין לארוחת ערב משפחתית.

מה עוד כדאי לי לדעת על פיצה כמעט חינם אילת?

פיצה כמעט חינם אילת היא מקום נהדר לארוחה קלה או בילוי מהנה עם חברים. המסעדה מציעה מגוון רחב של פיצות טעימות, מגבינה קלאסית ועד פשטידות מיוחדות ייחודיות. המסעדה מציעה גם מגוון צדדים כמו סלטים, לחם שום ועוד. המסעדה ידועה בצוות הידידותי שלה ובמחירים מעולים.

דעה אישית

הייתי בפיצה כמעט חינם באילת כמה פעמים ואני חייב לומר שזה אחד ממקומות הפיצה האהובים עלי באילת. הפיצה טעימה והמחירים מעולים. האווירה רגועה והצוות תמיד ידידותי. אני ממליץ בחום על פיצה כמעט חינם אילת אם אתם מחפשים פיצה נהדרת באילת. למידע נוסף על פיצה כמעט חינם אילת, כולל מחירים, שעות פתיחה ועוד, עיין בדף ויקיפדיה זה .

דילוג לתוכן