דף הבית » מידע מקצועי » פיצה מטר אילת מחיר – מדריך מקיף

פיצה מטר אילת מחיר – מדריך מקיף

2023-06-06 00:43:00+02:00

היכרות עם פיצה מטר אילת

פיצה מטר אילת היא רשת פיצה פופולרית שמגישה פיצות טעימות כבר שנים. הרשת ידועה בחומרי הגלם האיכותיים שלה ובשילובי התוספות הייחודיים לה. הפיצות עשויות מבצק טרי ומבושלות לשלמות. הרשת מציעה גם מגוון תוספות, סלטים וקינוחים. פיצה מטר אילת הפך לאהוב בקרב חובבי הפיצה באזור.

פיצה מטר אילת מחיר

פיצה מטר אילת מציעה מגוון פיצות במחירים שונים. המחירים משתנים בהתאם לגודל ותוספות הפיצה. המחירים נעים בין 25 ₪ ל- 50 ₪ לפיצה קטנה ובין 35 ₪ ל- 70 ₪ לפיצה גדולה. המחירים משתנים גם בהתאם לסוג התוספות הנבחרות.

תוספות

פיצה מטר אילת מציעה מגוון תוספות לפיצות שלהם. התוספות נעות בין תוספות קלאסיות כמו פפרוני ופטריות ועד לתוספות ייחודיות יותר כמו גבינת פטה וזיתים. התוספות זמינות גם בגדלים שונים, מקטן ועד גדול.

צדדים וסלטים

פיצה מטר אילת מציעה גם מגוון צדדים וסלטים. הצדדים נעים בין צדדים קלאסיים כמו לחם שום וצ'יפס לצדדים ייחודיים יותר כמו מקרוני וגבינה ותפוחי אדמה. הסלטים נעים בין סלטים קלאסיים כמו קיסר ויווני ועד סלטים ייחודיים יותר כמו ים תיכוני וקפרזה.

קינוחים

פיצה מטר אילת מציעה גם מגוון קינוחים. הקינוחים נעים מקינוחים קלאסיים כמו גלידה ובראוניז ועד לקינוחים ייחודיים יותר כמו עוגת גבינה וטירמיסו.

משלוח והסעה

פיצה מטר אילת מציעה גם אפשרויות משלוח וגם אפשרות לקחת. אפשרות המשלוח זמינה להזמנות מעל ₪50 ואפשרות הטייק אאוט זמינה להזמנות מעל ₪30. דמי המשלוח 10 ₪ ודמי הטייק אאוט 5 ₪.

מבצעי פיצה מטר אילת

פיצה מטר אילת מציעה מגוון מבצעים והנחות. המבצעים נעים מקנה אחד קבל אחד בחינם ועד הנחות על הזמנות גדולות. המבצעים זמינים הן עבור הזמנות משלוח והן עבור הזמנות לקחת.

פיצה מטר אילת ביקורות

פיצה מטר אילת זכתה לביקורות חיוביות בעיקר מלקוחות. הלקוחות שיבחו את איכות הפיצות ואת מגוון התוספות. הלקוחות גם שיבחו את הצוות הידידותי ואת המשלוח המהיר.

סיכום

פיצה מטר אילת היא רשת פיצות פופולרית המציעה מגוון פיצות במחירים שונים. הרשת מציעה גם מגוון תוספות, סלטים וקינוחים. הרשת מציעה הן אפשרויות משלוח והן להורדה ויש לה מגוון מבצעים והנחות. פיצה מטר אילת זכתה לביקורות חיוביות בעיקר מלקוחות.

טבלת מחירים פיצה מטר אילת

גודל מחיר (ש"ח)
קָטָן 25-50
גָדוֹל 35-70
דילוג לתוכן