דף הבית » מידע מקצועי » פלייסטיישן עם שניט אילת מחיר

פלייסטיישן עם שניט אילת מחיר

2023-06-06 06:20:00+02:00

מה זה פלייסטיישן?

פלייסטיישן היא קונסולת משחקים שפותחה על ידי Sony Interactive Entertainment. היא היורשת של הפלייסטיישן המקורית, שיצאה בשנת 1994. הפלייסטיישן הפכה לאחת מקונסולות המשחקים הפופולריות בעולם, עם למעלה מ-500 מיליון יחידות שנמכרו ברחבי העולם. זוהי הקונסולה הביתית הנמכרת ביותר בכל הזמנים. הפלייסטיישן שוחררה בכמה גרסאות שונות, כולל פלייסטיישן 2, פלייסטיישן 3, פלייסטיישן 4 ופלייסטיישן 5.

מה זה שניט אילת?

Schnitt Eilat היא חנות מקוונת ישראלית המתמחה במכירת קונסולות משחקים ואביזרים. החנות פועלת משנת 2002 וידועה במחירים תחרותיים ושירות לקוחות מעולה. Schnitt Eilat מציעה מבחר רחב של קונסולות ואביזרים לפלייסטיישן, כולל הדגמים העדכניים ביותר.

מה זה הפלייסטיישן עם Schnitt אילת מחיר?

מחיר הפלייסטיישן עם Schnitt אילת משתנה בהתאם לדגם והאביזרים שתבחרו. הפלייסטיישן 5 הוא הדגם העדכני ביותר וניתן לרכישה אצל Schnitt אילת במחיר של 4,999 ₪. מחיר זה כולל את הקונסולה, בקר אלחוטי DualSense אחד, וכבל חשמל. את הפלייסטיישן 4 ניתן להשיג גם אצל Schnitt אילת במחיר של 2,999 ₪. מחיר זה כולל את הקונסולה, בקר אלחוטי אחד של DualShock 4 וכבל חשמל.

אילו תכונות מציעה הפלייסטיישן?

הפלייסטיישן מציעה מגוון תכונות שהופכות אותה לקונסולת משחקים אטרקטיבית. ה-PlayStation 5 הוא הדגם העדכני ביותר ומציע מגוון תכונות, כולל:

Ray Tracing

ה-PlayStation 5 היא הקונסולה הראשונה שמציעה מעקב אחר קרניים בזמן אמת, שהיא טכניקת עיבוד שיוצרת תאורה וצללים מציאותיים. תכונה זו מאפשרת חזותיים מציאותיים יותר וביצועים משופרים.

אודיו תלת מימד

ה-PlayStation 5 מציע גם אודיו תלת מימד, שהוא תכונה שיוצרת חווית משחק סוחפת יותר. תכונה זו מאפשרת לשחקנים לשמוע צלילים מכל הכיוונים, ויוצרת חווית משחק מציאותית יותר.

משוב הפטי

ה-PlayStation 5 מציע גם משוב הפטי, שהוא תכונה המאפשרת לשחקנים להרגיש את המשחק. תכונה זו מאפשרת לשחקנים להרגיש רעש של מנוע מכונית או רתיעה של אקדח.

תאימות לאחור

ה-PlayStation 5 גם תואם לאחור למשחקי PlayStation 4, מה שמאפשר לשחקנים לשחק במשחקים האהובים עליהם בקונסולה העדכנית ביותר.

אילו אביזרים זמינים לפלייסטיישן?

Schnitt Eilat מציעה מגוון אביזרים לפלייסטיישן, לרבות בקרים, אוזניות ועוד. הבקר האלחוטי DualSense הוא הבקר הרשמי לפלייסטיישן 5 וזמין לרכישה מחברת Schnitt אילת במחיר של 599 ₪. הבקר האלחוטי DualShock 4 הוא הבקר הרשמי לפלייסטיישן 4 וזמין לרכישה אצל Schnitt אילת במחיר של 399 ₪. חברת Schnitt Eilat מציעה גם מגוון אוזניות, כולל אוזניות PlayStation Gold Wireless במחיר של 1,199 ₪.

סיכום

מחיר הפלייסטיישן עם Schnitt אילת הוא תחרותי ומציע מגוון תכונות ואביזרים. ה-PlayStation 5 הוא הדגם העדכני ביותר ומציע מגוון תכונות, כולל מעקב אחר קרניים, אודיו תלת מימד, משוב הפטי ותאימות לאחור. חברת Schnitt Eilat מציעה גם מגוון אביזרים, לרבות בקרים ואוזניות. בין אם אתם מחפשים את הדגם העדכני ביותר או גרסה ישנה יותר, לשניט אילת יש את הפלייסטיישן שאתם צריכים במחיר תחרותי.

דילוג לתוכן