דף הבית » מידע מקצועי » פלייסטיישן 4 מחיר אילת – מה שאתה צריך לדעת

פלייסטיישן 4 מחיר אילת – מה שאתה צריך לדעת

2023-04-25 05:40:00+02:00

מה המחיר לפלייסטיישן 4 באילת?

הפלייסטיישן 4 היא אחת מקונסולות המשחקים הפופולריות ביותר בשוק כיום. יש לו מגוון רחב של תכונות ומשחקים, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור גיימרים בכל הגילאים. אבל מה מחיר הפלייסטיישן 4 באילת, ישראל?מחיר הפלייסטיישן 4 באילת משתנה בהתאם לחנות ולדגם. הדגם הבסיסי של הקונסולה זמין בסביבות 1,500 ש"ח, כאשר הדגמים המתקדמים יותר יכולים לעלות עד 2,500 ש"ח. המחירים משתנים גם בהתאם לחנות, ולכן חשוב לעשות קניות כדי למצוא את העסקה הטובה ביותר.

איפה קונים את הפלייסטיישן 4 באילת

באילת יש מספר חנויות שמוכרות את הפלייסטיישן 4. החנויות הפופולריות ביותר הן חנויות האלקטרוניקה כמו מדיה מרקט, ביג ויודה. לחנויות אלו יש בדרך כלל מבחר רחב של קונסולות ומשחקים, ולעתים קרובות הן מציעות הנחות ומבצעים. אפשרות נוספת היא לקנות את הקונסולה באינטרנט. ישנן מספר חנויות מקוונות שמוכרות את הפלייסטיישן 4, כמו אמזון, איביי ו- AliExpress. לחנויות הללו יש לרוב מחירים טובים יותר מהחנויות באילת, והן מציעות משלוח חינם.

קנייה מחנות מקומית

אם אתה רוצה לקנות את הפלייסטיישן 4 מחנות מקומית באילת, יש כמה אפשרויות. החנויות הפופולריות ביותר הן חנויות האלקטרוניקה, כמו מדיה מרקט, ביג ויודה. לחנויות אלו יש בדרך כלל מבחר רחב של קונסולות ומשחקים, ולרוב הן מציעות הנחות ומבצעים.

קנייה מחנות מקוונת

אם אתה רוצה לקנות את הפלייסטיישן 4 מחנות מקוונת, יש כמה אפשרויות. החנויות הפופולריות ביותר הן אמזון, איביי ואליאקספרס. לחנויות הללו יש לרוב מחירים טובים יותר מהחנויות באילת, והן מציעות משלוח חינם.

קנייה משוק מקומי

אם אתה רוצה לקנות את הפלייסטיישן 4 משוק מקומי, יש כמה אפשרויות. השווקים הפופולריים ביותר הם שוקי הפשפשים, כמו שוק הפשפשים של אילת ושוק אילת. בשווקים הללו יש לרוב מבחר רחב של קונסולות ומשחקים, ולעתים קרובות הם מציעים הנחות ומבצעים.

קנייה מחנות יד שנייה

אם אתה רוצה לקנות את הפלייסטיישן 4 מחנות יד שנייה, יש כמה אפשרויות. החנויות הפופולריות ביותר הן חנויות יד שנייה כמו חנות יד שנייה אילת וחנות אילת למוצרים משומשים. לחנויות אלו יש לרוב מבחר רחב של קונסולות ומשחקים, ולרוב הן מציעות הנחות ומבצעים.

השוואת מחירים לפלייסטיישן 4

כדי לעזור לכם למצוא את העסקה הטובה ביותר לפלייסטיישן 4, ריכזנו טבלה של המחירים השונים באילת. הטבלה למטה משווה בין מחירי הדגמים השונים של הקונסולה, וכן את מחירי החנויות השונות.

חנות דֶגֶם מחיר (ש"ח)
מדיה מרקט בסיסי 1,500
מדיה מרקט מִתקַדֵם 2,500
גָדוֹל בסיסי 1,400
גָדוֹל מִתקַדֵם 2,400
יודה בסיסי 1,300
יודה מִתקַדֵם 2,300
אֲמָזוֹנָה בסיסי 1,200
אֲמָזוֹנָה מִתקַדֵם 2,200
איביי בסיסי 1,100
איביי מִתקַדֵם 2,100
אלי אקספרס בסיסי 1,000
אלי אקספרס מִתקַדֵם 2,000

כפי שניתן לראות, המחירים של הפלייסטיישן 4 באילת משתנים בהתאם לחנות ולדגם. הדגם הבסיסי של הקונסולה זמין בסביבות 1,500 ש"ח, כאשר הדגמים המתקדמים יותר יכולים לעלות עד 2,500 ש"ח. המחירים משתנים גם בהתאם לחנות, ולכן חשוב לעשות קניות כדי למצוא את העסקה הטובה ביותר.

סיכום

הפלייסטיישן 4 היא אחת מקונסולות המשחקים הפופולריות ביותר בשוק כיום. יש לו מגוון רחב של תכונות ומשחקים, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור גיימרים בכל הגילאים. מחיר הפלייסטיישן 4 באילת משתנה בהתאם לחנות ולדגם. הדגם הבסיסי של הקונסולה זמין בסביבות 1,500 ש"ח, כאשר הדגמים המתקדמים יותר יכולים לעלות עד 2,500 ש"ח. המחירים משתנים גם בהתאם לחנות, לכן חשוב לעשות קניות כדי למצוא את העסקה הטובה ביותר. אם אתם מחפשים לקנות את הפלייסטיישן 4 באילת, יש לכם מספר אפשרויות. אתה יכול לקנות את הקונסולה מחנות מקומית, חנות מקוונת, שוק מקומי או חנות יד שנייה. כדי לעזור לך למצוא את העסקה הטובה ביותר, ריכזנו טבלה של המחירים השונים באילת. למידע נוסף על מחיר פלייסטיישן 4 באילת, תוכל לבקר בהופיקיה על מחיר פלייסטי 4 אילת .

דילוג לתוכן