דף הבית » מידע מקצועי » פלייסטיישן 3 מחיר באילת

פלייסטיישן 3 מחיר באילת

2023-05-30 21:03:00+02:00

מה המחיר של פלייסטיישן 3 באילת?

אם אתם מחפשים את קונסולת המשחקים העדכנית ביותר, ה-PlayStation 3 היא בחירה מצוינת. אבל מה המחיר לפלייסטיישן 3 באילת, ישראל? התשובה תלויה בדגם שתבחרו. הפלייסטיישן 3 היא קונסולת משחקים פופולרית שקיימת מאז 2006. זוהי הקונסולה השלישית בסדרת הפלייסטיישן והיא היורשת של הפלייסטיישן 2. זוהי קונסולה עוצמתית שיכולה לשחק משחקים, להזרים סרטים ולגשת לאינטרנט . הפלייסטיישן 3 זמין במספר דגמים. הדגם המקורי שוחרר בשנת 2006 ואחריו הגיעו הדגמים Slim ו-Super Slim ב-2009 ו-2012 בהתאמה. הדגם האחרון הוא ה-PlayStation 3 Pro, שיצא ב-2016.

פלייסטיישן 3 מחיר באילת

מחיר הפלייסטיישן 3 באילת, ישראל, תלוי בדגם שתבחרו. הדגם המקורי הוא הזול ביותר וניתן למצוא אותו בסביבות 500 ש"ח. דגם ה-Slim מעט יותר יקר וניתן למצוא אותו בסביבות ה-600 ₪. דגם הסופר סלים הוא היקר ביותר וניתן למצוא אותו בסביבות ה-700 ₪. ה-PlayStation 3 Pro הוא הדגם היקר ביותר וניתן למצוא אותו בסביבות 800 ש"ח.

איזה דגם כדאי לבחור?

כאשר בוחרים פלייסטיישן 3, חשוב לקחת בחשבון איזה דגם מתאים לכם. הדגם המקורי הוא הזול ביותר, אך הוא גם הפחות חזק. דגם ה-Slim מעט חזק יותר, אך הוא גם מעט יקר יותר. דגם ה-Super Slim הוא החזק ביותר, אך הוא גם היקר ביותר. ה-PlayStation 3 Pro הוא הדגם החזק ביותר, אך הוא גם היקר ביותר.

דגם מקורי

הדגם המקורי הוא הזול ביותר והוא הכי פחות חזק. יש לו כונן קשיח בנפח 20GB והוא יכול לשחק משחקים בהגדרה סטנדרטית. זו בחירה טובה למי שרוצה לשחק משחקים ישנים יותר או למי שיש לו תקציב.

דגם דק

דגם ה-Slim מעט חזק יותר מהדגם המקורי. יש לו כונן קשיח בנפח 120GB והוא יכול לשחק משחקים בחדות גבוהה. זוהי בחירה טובה למי שרוצה לשחק משחקים חדשים יותר או למי שרוצה גרפיקה טובה יותר.

דגם סופר סלים

דגם ה-Super Slim הוא הדגם החזק ביותר. יש לו כונן קשיח בנפח 250GB והוא יכול לשחק משחקים בחדות גבוהה. זוהי בחירה טובה למי שרוצה את הגרפיקה הטובה ביותר ואת מרב שטח האחסון.

פלייסטיישן 3 פרו

ה-PlayStation 3 Pro הוא הדגם החזק ביותר. יש לו כונן קשיח בנפח 500GB והוא יכול לשחק משחקים ברזולוציית 4K. זוהי בחירה טובה למי שרוצה את הגרפיקה הטובה ביותר ואת מרב שטח האחסון.

סיכום

מחיר הפלייסטיישן 3 באילת, ישראל, תלוי בדגם שתבחרו. הדגם המקורי הוא הזול ביותר והוא הכי פחות חזק. דגם ה-Slim מעט יותר חזק וקצת יותר יקר. דגם ה-Super Slim הוא החזק ביותר והוא היקר ביותר. ה-PlayStation 3 Pro הוא הדגם החזק ביותר והוא היקר ביותר. לא משנה באיזה דגם תבחרו, ה-PlayStation 3 היא בחירה מצוינת למשחקים. זוהי קונסולה חזקה שיכולה לשחק משחקים, להזרים סרטים ולגשת לאינטרנט. אז אם אתם מחפשים את קונסולת המשחקים העדכנית ביותר, ה-PlayStation 3 היא בחירה מצוינת.

דילוג לתוכן