דף הבית » פלייסטיישן 5 מחיר באילת

פלייסטיישן 5 מחיר באילת

2023-04-23 07:19:00+02:00

מה המחיר של פלייסטיישן 5 באילת?

הפלייסטיישן 5 היא קונסולת המשחקים העדכנית ביותר של סוני והיא זמינה כעת באילת. מחיר הקונסולה עומד על 3,499 ₪ וזמינה גם בגרסת הדיגיטל וגם בגרסת הדיסק. הגרסה הדיגיטלית של הקונסולה מעט יותר זולה ב-3,299 ₪. הקונסולה זמינה במגוון קמעונאים בעיר, כולל חנות Sony, GameStop וחנויות מקומיות אחרות.

למה לצפות בקניית הפלייסטיישן 5 באילת

בקניית הפלייסטיישן 5 באילת, תוכלו לצפות למצוא מגוון אביזרים ומשחקים זמינים לרכישה. הקונסולה מגיעה עם בקר DualSense, כבל חשמל, כבל HDMI וכבל USB. אתה יכול גם לרכוש בקרים נוספים, אוזניות ואביזרים נוספים. בנוסף לקונסולה, אתה יכול גם לרכוש מגוון משחקים לפלייסטיישן 5. בין הכותרים הפופולריים ניתן למצוא את Spider-Man: Miles Morales, Demon's Souls ו-God of War. אתה יכול גם לרכוש גרסאות דיגיטליות של משחקים אלה, כמו גם מגוון כותרים אחרים.

איפה קונים את הפלייסטיישן 5 באילת

הפלייסטיישן 5 זמין במגוון קמעונאים באילת. חנות Sony היא הקמעונאית הרשמית של הקונסולה ומציעה את המחירים הטובים ביותר. אתה יכול גם למצוא את הקונסולה ב-GameStop, כמו גם בחנויות מקומיות אחרות.

חנות סוני

חנות סוני היא הקמעונאית הרשמית של הפלייסטיישן 5 באילת. החנות מציעה את הקונסולה במחירים הטובים ביותר ומציעה גם מגוון אביזרים ומשחקים. החנות ממוקמת במרכז העיר ופתוחה שבעה ימים בשבוע.

GameStop

GameStop היא קמעונאית פופולרית נוספת של הפלייסטיישן 5 באילת. החנות מציעה את הקונסולה במחירים תחרותיים ומציעה גם מגוון אביזרים ומשחקים. החנות ממוקמת במרכז העיר ופתוחה שבעה ימים בשבוע.

חנויות מקומיות

בנוסף לסוני סטור ו-GameStop, ישנן מגוון חנויות מקומיות באילת המציעות את הפלייסטיישן 5. חנויות אלו מציעות מחירים תחרותיים ולרוב יש מגוון אביזרים ומשחקים זמינים לרכישה.

קמעונאים מקוונים

ה-PlayStation 5 זמין גם ממגוון קמעונאים מקוונים. קמעונאים אלה מציעים מחירים תחרותיים ולעתים קרובות יש להם מגוון אביזרים ומשחקים זמינים לרכישה. קמעונאים מקוונים פופולריים כוללים את אמזון, איביי ו- AliExpress.

סיכום

הפלייסטיישן 5 זמין כעת באילת ומחירו עומד על 3,499 ש"ח לגרסת הדיסק ו-3,299 ש"ח לגרסה הדיגיטלית. הקונסולה זמינה במגוון קמעונאים בעיר, כולל חנות Sony, GameStop וחנויות מקומיות אחרות. כמו כן, ניתן לרכוש מגוון אביזרים ומשחקים לקונסולה. למידע נוסף על ה-PlayStation 5, עיין בסרטון YouTube זה.

דילוג לתוכן