דף הבית » מידע מקצועי » קו 15 אילת מחיר – כל מה שצריך לדעת

קו 15 אילת מחיר – כל מה שצריך לדעת

2023-06-06 15:37:00+02:00

מה זה קו 15 אילת?

קו 15 אילת הוא קו אוטובוס פופולרי בישראל המחבר את העיר אילת לשאר חלקי הארץ. הקו מופעל על ידי חברת אגד, חברת האוטובוסים הגדולה בישראל, ומהווה אפשרות התחבורה הציבורית היחידה למטיילים המעוניינים להגיע מאילת לערים אחרות בארץ. הקו מכונה גם "אילת אקספרס" והוא אחד מקווי האוטובוס הפופולריים בארץ.

קו 15 אילת מחיר

מחיר קו 15 אילת תלוי ביעד ובסוג הכרטיס הנרכש. למשל, כרטיס בכיוון אחד מאילת לתל אביב עולה 90 ₪, בעוד שכרטיס בכיוון אחד מאילת לירושלים עולה 110 ₪. ניתן לרכוש כרטיסים באינטרנט או בתחנת האוטובוס.

קו 15 אילת לוח זמנים

לוח הזמנים של קו 15 אילת זמין באינטרנט ובתחנת האוטובוס. האוטובוסים פועלים מדי יום בין השעות 6:00-23:00, עם יציאות כל שעה. הנסיעה מאילת לתל אביב אורכת כ-4 שעות ומאילת לירושלים כ-5 שעות.

קו 15 אילת עוצר

קו 15 אילת עוצר במספר ערים לאורך הדרך, ביניהן באר שבע, אשדוד, תל אביב וירושלים. האוטובוסים עוצרים גם במספר ישובים וכפרים קטנים יותר, ביניהם דימונה, ערד ובית שמש.

קו 15 אילת שירותים

האוטובוסים של קו 15 אילת מצוידים במיזוג אוויר, מקומות ישיבה נוחים ואינטרנט אלחוטי חינם. הנוסעים יכולים גם לרכוש חטיפים ומשקאות על סיפון האוטובוס.

קו 15 אילת בטיחות

האוטובוסים של קו 15 אילת מצוידים באמצעי בטיחות, לרבות מצלמות במעגל סגור ויציאות חירום. האוטובוסים מאוישים גם בנהגים מקצועיים שהוכשרו להתמודד עם כל מצב שעלול להיווצר.

קו 15 אילת טיפים

הנה כמה טיפים לנסיעה בקו 15 אילת:

  • הזמינו כרטיסים מראש כדי לקבל את המחירים הטובים ביותר.
  • יש להגיע לתחנת האוטובוס לפחות 30 דקות לפני היציאה.
  • הביאו חטיפים ושתייה למסע.
  • היו מודעים לחפצים שלכם בכל עת.
  • בדקו את מחיר קו 15 אילת לפני הזמנת הכרטיס.
  • צפו בסרטון קו 15 מחיר אילת למידע נוסף.

בסך הכל, קו 15 אילת הוא דרך מצוינת להגיע מאילת לערים אחרות בישראל. האוטובוסים נוחים, בטוחים ובמחיר סביר, מה שהופך אותם לאופציה מצוינת עבור מטיילים. עם מחיר קו 15 אילת, לוח זמנים, עצירות, שירותים וטיפים לבטיחות, תוכלו להיות בטוחים שתהיה לכם נסיעה נעימה ובטוחה.

דילוג לתוכן