דף הבית » מידע מקצועי » קרייזי שרק אילת מחיר – כל מה שצריך לדעת

קרייזי שרק אילת מחיר – כל מה שצריך לדעת

2023-06-07 18:15:00+02:00

מה זה קרייזי כריש אילת?

קרייזי כריש אילת היא הרפתקת המים האולטימטיבית. ממוקם בעיר היפה אילת, ישראל, חוויה מרגשת זו מאפשרת לכם לחקור את מעמקי הים האדום בצורה ייחודית. בעזרת מדריך מקצועי תוכלו לחקור את העולם התת ימי של הים האדום בצורה בטוחה ומרגשת. כריש משוגע אילת מציע מגוון חבילות ופעילויות שבטוח יהפכו את החוויה שלכם לבלתי נשכחת. משנורקלינג וצלילה ועד לשחייה עם דולפינים, תוכלו לחקור את מעמקי הים האדום בצורה ייחודית ומרגשת.

קרייזי כריש אילת מחירים

קרייזי כריש אילת מציעה מגוון חבילות ומחירים המתאימים לכל התקציבים. המחירים משתנים בהתאם לסוג הפעילות ומשך החוויה.

שנורקלינג

שנורקלינג היא דרך מצוינת לחקור את מעמקי הים האדום. קרייזי כריש אילת מציעה מגוון חבילות שנורקלינג, החל משעה ועד יום שלם. המחירים מתחילים ב-150 ₪ לחוויית שנורקלינג של שעה.

צְלִילָה

צלילה היא דרך מצוינת לחקור את מעמקי הים האדום. קרייזי כריש אילת מציעה מגוון חבילות צלילה, החל משעה ועד יום שלם. המחירים מתחילים ב-250 ₪ לחוויית צלילה של שעה.

שחייה עם דולפינים

שחייה עם דולפינים היא חוויה ייחודית ומרגשת. קרייזי כריש אילת מציעה מגוון חבילות, החל משעה ועד יום שלם. המחירים החל מ-500 ₪ לשחייה של שעה עם חווית דולפינים.

חבילות קרייזי שרק אילת

קרייזי כריש אילת מציעה מגוון חבילות המתאימות לכל התקציבים. החבילות כוללות שנורקלינג, צלילה ושחייה עם דולפינים. המחירים מתחילים ב-150 ש"ח לחוויית שנורקלינג של שעה ומגיעים עד 1000 ש"ח לחבילת יום שלם.

טבלת מחירי קרייזי שרק אילת

פעילות מֶשֶׁך מחיר (ש"ח)
שנורקלינג 1 שעה 150
צְלִילָה 1 שעה 250
שחייה עם דולפינים 1 שעה 500
חבילת יום שלם יום 1 1000

סיכום

קרייזי כריש אילת היא הרפתקת המים האולטימטיבית. עם מגוון חבילות ומחירים המתאימים לכל התקציבים, תוכלו לחקור את מעמקי ים סוף בצורה ייחודית ומרגשת. בין אם אתם מחפשים חווית שנורקלינג של שעה או חבילת יום שלם, ב-Crazy Shark Eilat יש משהו לכולם. אז למה אתה מחכה? הזמינו את החוויה שלכם עוד היום וחקרו את מעמקי הים האדום בצורה ייחודית ומרגשת.

דילוג לתוכן