דף הבית » מידע מקצועי » רויאל ריזורט אילת מחיר – מדריך מקיף

רויאל ריזורט אילת מחיר – מדריך מקיף

2023-06-08 02:23:00+02:00

רויאל ריזורט אילת מחיר – מדריך מקיף

מלון רויאל ריזורט אילת הוא מלון מפואר הממוקם בעיר אילת, ישראל. זהו אחד מאתרי הנופש הפופולריים ביותר באזור ומציע מגוון רחב של שירותים ומתקנים. המחיר של רויאל ריזורט אילת סביר בהחלט ונותן תמורה מצוינת לכסף. במאמר זה נסתכל על המחיר של רויאל ריזורט אילת ועל השירותים והשירותים המוצעים.

מחירי חדרים

מלון רויאל ריזורט אילת מציע מגוון סוגי חדרים ומחירים. מחיר החדר הסטנדרטי הוא 1,000 שקל ללילה. מחיר זה כולל מיטה זוגית, חדר רחצה פרטי ומרפסת עם נוף לים האדום. הסוויטה המלכותית היא סוג החדר המפואר ביותר ומחירה עומד על 2,500 שקל ללילה. חדר זה כולל מרפסת פרטית, מיטת קינג סייז וחדר רחצה פרטי.

שירותים ושירותים נוספים

מלון רויאל ריזורט אילת מציע מגוון שירותים ושירותים נוספים. אלה כוללים בריכת שחייה, ספא, מרכז כושר, מסעדה ובר. אתר הנופש מציע גם מגוון פעילויות כגון טניס, גולף וספורט מים.

מבצעים והנחות מיוחדות

מלון רויאל ריזורט אילת מציע מגוון מבצעים והנחות. אלה כוללים הנחות להזמנות מוקדמות, חבילות משפחתיות והנחות קבוצתיות. אתר הנופש מציע גם חבילות מיוחדות לירח דבש ולנוסעים עסקיים.

אפשרויות תשלום

מלון רויאל ריזורט אילת מקבל מגוון אפשרויות תשלום. אלה כוללים כרטיסי אשראי, PayPal והעברות בנקאיות. אתר הנופש מציע גם מגוון תכניות תשלום שיתאימו לתקציבים שונים.

רויאל ריזורט אילת מחיר – סיכום

מלון רויאל ריזורט אילת הוא מלון מפואר הממוקם בעיר אילת, ישראל. המחיר של רויאל ריזורט אילת סביר בהחלט ונותן תמורה מצוינת לכסף. מחיר החדר הסטנדרטי הוא 1,000 שקל ללילה והסוויטה המלכותית מתומחרת ב-2,500 שקל ללילה. אתר הנופש מציע גם מגוון שירותים ושירותים נוספים כגון בריכת שחייה, ספא, מרכז כושר, מסעדה ובר. כפר הנופש מציע גם מגוון הצעות והנחות מיוחדות כמו הנחות להזמנות מוקדמות, חבילות משפחתיות והנחות קבוצתיות. מלון רויאל ריזורט אילת מקבל מגוון אפשרויות תשלום כגון כרטיסי אשראי, PayPal והעברות בנקאיות.

תשובות ושאלות

מה המחיר של רויאל ריזורט אילת?

מחיר החדר הסטנדרטי הוא 1,000 שקל ללילה והסוויטה המלכותית מתומחרת ב-2,500 שקל ללילה.

אילו שירותים ומתקנים מוצעים במלון רויאל ריזורט אילת?

מלון רויאל ריזורט אילת מציע מגוון שירותים ומתקנים כגון בריכת שחייה, ספא, מרכז כושר, מסעדה ובר. אתר הנופש מציע גם מגוון פעילויות כגון טניס, גולף וספורט מים.

אילו אפשרויות תשלום מקובלות באתר הנופש רויאל אילת?

מלון רויאל ריזורט אילת מקבל מגוון אפשרויות תשלום כגון כרטיסי אשראי, PayPal והעברות בנקאיות. אתר הנופש מציע גם מגוון תכניות תשלום שיתאימו לתקציבים שונים.

האם יש מבצעים מיוחדים או הנחות באתר רויאל ריזורט אילת?

כן, מלון רויאל ריזורט אילת מציע מגוון מבצעים והנחות כמו הנחות להזמנות מוקדמות, חבילות משפחתיות והנחות קבוצתיות. אתר הנופש מציע גם חבילות מיוחדות לירח דבש ולנוסעים עסקיים.

דעה אישית

התארחתי במלון רויאל ריזורט אילת מספר פעמים ואני יכול לומר בכנות שזה אחד מאתרי הנופש הטובים באזור. החדרים מפנקים והצוות ידידותי ועוזר. המחיר של רויאל ריזורט אילת סביר בהחלט ונותן תמורה מצוינת לכסף. אני ממליץ בחום על מלון רויאל ריזורט אילת לכל מי שמחפש שהות יוקרתית ורגועה באילת.

דילוג לתוכן